بوتیک های آنلاین
همراه شماییم با 5 دلیل برای محبوبیت بوتیک های آنلاین.
اینترنت واقعاً می تواند معجزه کند. بدون شک، جهان اکنون دسترسی را در بهترین حالت خود تجربه کرده است. امروز، همه چیز فقط با یک کلیک فاصله دارد. در عصر دیجیتالی که ما در آن زندگی می کنیم، واقعاً خواهید دید که رسانه های اجتماعی دیگر فقط برای اوقات فراغت و استفاده شخصی نیستند.
از آنجایی که میلیونها مشتری برای خرید آنلاین هستند، کسبوکارها و فروشگاههای آنلاین وبسایتهای خود را ایجاد کردهاند و از روشهای مختلف پرداخت آنلاین برای پاسخگویی به بسیاری از مصرفکنندگان استفاده میکنند.
دقیقاً به همین دلیل است که خرید آنلاین بیش از هر زمان دیگری رایج شده است. با چنین قدرتی در نوک انگشتان ما، مردم این امکان را دارند که در داخل بمانند و به جای آن خدمات و محصولات به آنها ارائه شود. به لطف سهولت تجارت الکترونیک، مردم نیازی به بازدید از فروشگاه های فیزیکی ندارند، زیرا می توانند به راحتی به خرید آنلاین مراجعه کنند.
به علاوه، در عصر گوشیهای هوشمند، برندها اپلیکیشنهای تلفنی را برای خرید مستقیم آنلاین به عنوان راهی برای جذب مشتریان وفادار ساختهاند. برای عاشقان خرید و شیک پوشان، راحتی خرید آنلاین مطمئناً آنها را جذب کرده است! از بین این اپلیکیشن ها میتوان به اینستاگرام ، تلگرام و…. اشاره کرد
گزینه خرید آنلاین در نهایت تجربه خرید ما را به سمت بهتر شدن تغییر داده است.
پس این را تصور کنید: شما در خانه هستید که لباس خواب پوشیده اید، روی تختتان راحت هستید و میموزا یا نوشیدنی دلخواهتان را می نوشید. چه چیز دیگری می توانید برای ایجاد آن حس آرامش انجام دهید؟ چه چیزی بهتر از گشتن در میان لباسها و تحویل آنها به درب منزل شماست؟
و هنگامی که آنها می رسند، مانند دریافت یک هدیه از خودتان است. راستش را بخواهید، اکنون می توانید بابانوئل خود باشید. هیچ کس قضاوت نمی کند که چه تعداد بسته تحویل درب منزل شما ارسال می شود. مطمئناً، نوع خاصی از شادی همراه با چیز جدیدی است که از راه رسیده است، و شما حتی مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید.
اما این تنها دلیل محبوبیت خرید آنلاین نیست.
در اینجا5 دلیل برای محبوبیت بوتیک های آنلاین آورده شده است:
1. هیچ وقت تلف نمی شود
ضرب المثل «زمان یک واحد پولی است» را به خاطر دارید؟ امروزه بسیاری از افراد خرید اینترنتی را در مقایسه با خرید از فروشگاه های واقعی ترجیح می دهند. خریداران عاشق خرید در حین حرکت و داشتن تجربه ای روان برای لذت بردن از سفارش چیزهای جدید هستند. بنابراین، آنها قطعاً راحتی را به امکان گذراندن دردسرهای خرید سنتی ترجیح می دهند. از آنجایی که اینترنت اینجا برای صرفه جویی در روز است، مردم می توانند تنها با چند کلیک از بوتیک های آنلاین خرید کنند.
چیزی که در مورد خرید آنلاین بسیار خوب است این است که هیچ ساعت کاری برای فروشگاه وجود ندارد. میتوانید در هر زمانی از روز از طریق یک وبسایت مرور کنید و نگران نباشید که آیا فروشگاه ممکن است قبل از اینکه واقعاً یک محصول را انتخاب کنید بسته شود. وقتی می گوییم بلاتکلیفی خوش آمدید به ما اعتماد کنید. وقتی تصمیم نهایی و نهایی را بگیرید، فروشگاه آنلاین همچنان وجود خواهد داشت ، زیرا خوشبختانه، فقط یک جستجوی گوگل با آن فاصله دارد.
یکی دیگر از دلایل محبوبیت روزافزون خرید آنلاین به دلیل صرفه جویی در زمان برای مردم است. بوتیک های آنلاین به شما این امکان را می دهد از آنجایی که در خانه می مانید، دیگر نیازی به نشستن در میان ترافیک شلوغ و یا صرف زمان به دنبال مکان های پارک نیست. وقتی آنلاین خرید میکنید، بهطور خودکار از شلوغیهایی که در هر مرکز خرید پیدا میکنید و خطوطی که تقریباً همیشه هنگام خرید آفلاین وجود دارند، اجتناب میکنید. وقتی با فشار دادن «سبد خرید» آنلاین خود را چک میکنید، دیگر در صفهای طولانی برای پرداخت هزینه چیزهایتان منتظر نمانید. حالا به من بگویید، چه کسی می تواند در برابر یک فرآیند سریعتر و کاربر پسند مقاومت کند؟
2. بررسی نظرات مشتریان
یکی از زیبایی های خرید آنلاین این است که می توانید قبل از خرید محصول، نظرات صریح سایر مشتریان را مشاهده کنید. این ویژگی اغلب در یک بوتیک های آنلاین در تلاش برای تشویق فروش بیشتر تجاری و ایجاد شهرت قابل اطمینان مشاهده می شود.
جدای از توضیحات کلی محصول، ما همچنین میتوانیم اطلاعات صادقانهای از محصول واقعی که دریافت کردهاند و نه فقط نحوه بازاریابی آن را ببینیم، که ممکن است جهت تبلیغ نادرست کالا باشد. با توصیه های شخصی خود، مصرف کنندگان می توانند یاد بگیرند که به برند و محصولات درجه یک با کیفیتی که می فروشند اعتماد کنند و شاید بر تصمیم آنها تأثیر بگذارند.
یک بوتیک آنلاین محبوب اغلب نظراتی از خریداران قبلی در مورد نظر آنها در مورد کالایی که خریده است دارد. معمولاً خریداران سابق بازخورد خود را در مورد آن میدهند تا مشتریان بالقوه بتوانند آن را ببینند. به نوبه خود، بررسی های خوب به خریداران اطمینان می دهد که آنچه می خواهند بخرند مطابق با استانداردهای آنها خواهد بود. خریداران میتوانند قبل از «افزودن به سبد خرید» و پرداخت، بررسی کنند که آیا مشتریان قبلی خرید خود را دوست دارند یا خیر. این گزینه هنگام خرید آفلاین در دسترس نیست.
هیچ ستاره ای وجود ندارد که ثابت کند این محصول در واقع به همان اندازه ای که برند می گوید بادوام است. از طریق خرید آنلاین، به راحتی میدانید که دیگران راضی هستند و به ارزش پول خود رسیدهاند. اگر آنها از خرید خود راضی بودند، پس شما نیز خوشحال خواهید شد!
3. قیمت عاقلانه
از جمله مزایای خرید لباس در بوتیکهای آنلاین که فهرست ذکر میشود، این مورد، شیک پوشان صرفهجو را بیشتر به هیجان میآورد که از گناه خود لذت میبرند. از نظر مالی، خرید ممکن است عمل خسیسی نباشد. بیایید صادق باشیم و بگوییم که احتمالاً باعث خرج کردن پول زیادی شده است. اما هی، اگر کمی شما را شادتر می کند، پس چرا که نه؟
علاوه بر این، خرید آنلاین این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند تا قبل از خرید، هزینه را مقایسه کنند. بیایید واقعی باشیم، برخی از محصولات تقریباً یکسان هستند – آنها فقط در قیمت آنها متفاوت هستند. یکی از دلایلی که تجارت الکترونیک به طور فزاینده ای جذاب می شود این است که به مردم اجازه می دهد در میان انبوهی از انتخاب های دیگر به دنبال انتخابی مقرون به صرفه تر و کاربردی تر باشند.
و ما احساس تلخ خرید یک چیز گران قیمت را می دانیم وقتی که یک محصول دیگر نصف قیمت آن است. از آنجایی که خرید آنلاین مقایسه قیمت را آسانتر میکند، مردم میتوانند محصولی را انتخاب کنند که احساس میکنند معقولتر است و در عین حال با بودجهشان مطابقت دارد.
اما نه تنها می توانند قبل از خرید تحقیق کنند، بلکه می توانند بررسی کنند که کدام فروشگاه معاملات بهتری ارائه می دهد. فروشگاهها برای همگام شدن با رقابتهای متعدد خود، هر از چند گاهی با استفاده از تخفیفها و تخفیفها، مصرفکنندگان را برای خرید از آنها ترغیب میکنند.
این فروش ها به صورت تصادفی، معمولاً به صورت آنلاین یا از طریق ایمیل، عمدتاً به عنوان یک استراتژی بازاریابی، تبلیغ می شوند. با این وجود، خریداران نیز در ازای آن از مزایایی برخوردار می شوند. به لطف این تخفیف ها، افراد معتاد به خرید مجبور نیستند تا این حد احساس گناه کنند. (بله، برو آن لباس را بخر.)
4. انتخاب گسترده تر از آیتم ها را انتخاب کنید
برخلاف کالاهایی که اغلب در فروشگاههای فیزیکی میبینید، خرید آنلاین به این معنی است که شما فقط در اقلام بوتیک محبوبی که در فروشگاه قرار داده شدهاند و برند مطمئن است که آنها را میفروشد گیر نمیکند. البته یک فروشگاه فقط می تواند تعدادی کالا را در یک مکان خاص نگهداری کند. بنابراین، وقتی آنلاین خرید می کنید، خواهید دید که واقعاً اقلام زیادی برای انتخاب وجود دارد! این سایتهای آنلاین انتخاب گستردهتری را ارائه میدهند، زیرا کالاهای سایر شعب آنها در مجموعه کلی گنجانده شده است.
نه تنها می توانید کل کاتالوگ فروشگاه را در وب سایت ببینید، بلکه فقط به یک فروشگاه آنلاین محدود نمی شوید! آنلاین بودن به این معنی است که می توانید به سادگی وب سایت فروشگاه را جستجو کنید و همزمان در برگه بعدی از فروشگاه های مختلف دیدن کنید. به آن به عنوان یک فروشگاه دیجیتالی فکر کنید که مرورگر شما یک مرکز خرید آنلاین است. این مانند قدم زدن در مرکز خرید است اما آفلاین – منهای ازدحام جمعیت و پیادهروی واقعی . (و این بهتر نیست!)
با گسترش اینترنت، کاربران از نظر فنی به نقاط مختلف جهان دسترسی دارند. نکته مهم در مورد عصر دیجیتال امروزی این است که جغرافیا مشکل چندانی ندارد. همانطور که گفته شد، شما حتی می توانید آزادانه مارک های بین المللی را بدون سفر بررسی کنید.
مردم محلی برای خرید از فروشگاه های خارجی نیازی به سفر ندارند و نگران تبادل ارز نیستند. از این گذشته، روش های پرداخت برای خرید آنلاین به همان سرعتی است که ما می خواستیم. جدا از هزینه های گمرکی و تاخیر قابل درک در زمان تحویل، مرزها به ظاهر وجود ندارند و در تجارت الکترونیک تقریباً بی ربط هستند. مردم اکنون می توانند از یک فروشگاه در سراسر جهان خرید کنند و به سادگی منتظر تحویل آن باشند. فقط بشین و راحت باش!
5. جستجوی آسان تر برای محصولاتی که دوست دارید
برخی از مردم می گویند خرید ورزش مورد علاقه آنهاست. حدس میزنم که تا حدودی درست باشد، با توجه به اینکه خرید چقدر میتواند خستهکننده باشد. تصور کنید ساعتها از روز خود را به داخل دهها فروشگاه خردهفروشی میروید تا به دنبال لباس مناسب بگردید، اما لباس خوبی پیدا نکنید.
خوب است که خرید آنلاین از شما نمی خواهد که انرژی زیادی مصرف کنید. و اگر از پیمایش بر روی تعداد بیپایان لباس آنلاین خسته شدید، این سایتها به شما این امکان را میدهند که فیلترهایی را اصلاح کنید که به انتخاب دستههایی که میپسندید از آنچه فروشگاه ارائه میدهد کمک میکند.
برای انتخاب بیشتر آنچه واقعاً می خواهید، می توانید از برگه های جستجو استفاده کنید. این ابزارها می توانند مواردی را که در صفحه وب می بینید محدود کنند. به این ترتیب، می توانید محصولاتی را ببینید که با آنچه واقعاً به دنبال آن بودید، مطابقت دارند. شما می توانید لیست را فقط به کیف های دستی، پوشاک، لوازم جانبی یا کفش برای مردان یا زنان. حتی می توانید آن را بر اساس قیمت ترتیب دهید تا کیف پول خود را راضی نگه دارید!
علاوه بر این، شما حتی می توانید بررسی کنید که کدام یک از موارد مورد علاقه شما به راحتی با چند جستجو در دسترس هستند. خوشبختانه، وقتی آنها محصولی در اندازه شما ندارند، نیازی به پنهان کردن ناامیدی خود نخواهید داشت. فقط می توانید به سایت بعدی بروید و دوباره بدون زحمت و با هزینه کمتر، شکار لباس را امتحان کنید. نه زمانی که در ترافیک تلف می شود، نه انرژی برای قدم زدن در اطراف، نه هزینه بنزین و پارکینگ صرف می شود!
حرکت کنید، خرید سنتی
به جرأت می توان گفت، خرید آنلاین کارها را بسیار ساده تر می کند و جای تعجب نیست که مردم این کار را به فروشگاه های فیزیکی ترجیح می دهند، مانند نحوه خرید مردم در دهه های گذشته. همانطور که در 5 دلیل برای محبوبیت بوتیک های آنلاین مشاهده می شود، خرید فوق العاده کارآمد و خرید را سرگرم کننده تر کرده است. اگر قبلاً هرگز سعی نکردهاید که آنلاین خرید کنید، برای شروع روی این پیوند کلیک کنید !
پس برای چی منتظری؟
تمامی این 5 دلیل برای محبوبیت بوتیک های آنلاین برای راهنمایی شما بود تا بتوانید متوجه بشوید که مخاطبان شما در زمان انلاین کردن کسب وکارتان کم نمیشود تیم هزارتو در تمام مراحل انلاین کردن پروژه تان در کنار شما خواهد بود از قسمت طراحی سایت ، مدیریت شبکه های اجتماعی ، سئو سایت شما و…..
برای طراحی سایت بوتیک چقدر زمان کافیست؟
پروژه طراحی سایت بوتیک بستگی به سختی آن پروژه دارد گاهی این پروژه با امکانات پایه در یک هفته جمع اوری میشود و گاهی با امکانات پیشرفته در یک ماه.
کافیست فرم مشاوره را پر کرده تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند
بدون دیدگاه