4 دلیل برای طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی

شبکه در حال حاضر بخشی ضروری از زندگی ما است و امروزه افراد تقریباً برای همه چیز از آن استفاده می کنند، از مطالعه گرفته تا تعامل و سرگرمی. امروزه طراحی سایت کار سختی نیست و بهترین چیز این است که می توانید طراحی سایت ورزشی برای کسب و کار ورزشی خود نیز دریافت کنید.

با این حال، چرا باید تلاش خود را برای ایجاد یک وب سایت در فصل گذشته صرف کنید؟ خب، افرادی که به طور جدی علاقه مند به ساخت و تبلیغ تیم ها یا سازمان های ورزشی خود هستند، زمانی که سایتشان راه اندازی می شود، چیزهای زیادی برای مشاهده خواهند داشت.

در این مطلب ما میخواهیم 4 دلیل طراحی سایت ورزشی را به شما معرفی کنیم:

طراحی سایت به سازمان ورزشی شما اعتبار می بخشد

ظهور تلفن‌های هوشمند و فناوری‌های بی‌سیم سیاره‌ای را ایجاد کرده است که در آن تعداد بیشتری از طرفداران ورزش از شبکه جهانی وب برای جستجوی تجهیزات، گروه‌ها، داده‌ها و سایر اطلاعات مرتبط با ورزش استفاده می‌کنند. نه تنها استفاده از یک سایت اعتبار گروه ورزشی یا کسب و کار شما را ارائه می دهد. زمانی که رتبه برتر را در موتورهای جستجو به دست آورد، قرار گرفتن در معرض دید مناسبی را برای شرکت شما ایجاد می کند.

طراحی سایت اعتبار ایجاد می کند و به شما یک رتبه فوق العاده در موتور جستجو می دهد ممکن است مزایای بسیار بیشتری نسبت به یک شهرت فوق العاده برای شما به همراه داشته باشد. استفاده از تم های طراحی شده زیبا مانند Elegant قطعاً وب سایت شما را متمایز می کند. خوشبختانه، حتی می‌توانید با کد کوپن تم Elegant معامله بزرگی دریافت کنید.

طراحی سایت به شما کمک میکند راحت تر با ذینفعان خود در ارتباط باشید

برای کسانی که با طراحی سایت آشنایی ندارند، ایده آل است که علاوه بر مرحله تعامل، سایتی را مانند یک برگه در نظر بگیرند. وجه تمایز این است که برای هر کسی که اتصال آنلاین دارد و مایل است آن را در هر زمان مشخصی در روز ببیند، به صورت آنلاین قابل دسترسی است. نیازی به انتشار یا توزیع نیست، و نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه می شود، بلکه ارتقای سایت با داده های جدید، مانند رویدادهای آتی، داده های کارکنان، یا هر کالایی را که برای بازاریابی انتخاب می کنید، آسان می کند. از آنجایی که ورود به آن بسیار ساده است، بهتر می توانید با همه ذینفعان در کسب و کار یا محله خود راحت باشید.

طراحی سایت ورزشی که به خوبی نگهداری شود، به خوبی پیر می‌شود

بسیاری از صاحبان سایت های باهوش می دانند که اگر به درستی حفظ شوند، سایت ها مانند شراب هستند که به خوبی کهنه می شوند. وب سایت یک شرکت ورزشی که برای 10 یا حتی 15 دهه وجود دارد و می توان از آن به خوبی مراقبت کرد، احتمالاً بسیار معتبرتر از یک وب سایت کاملاً جدید است که فقط یک سال از عمر آن می گذرد.

 وب‌سایت‌های مسن معمولاً رتبه‌بندی موتورهای جستجو بهتر، بازدیدکنندگان بیشتر و درک بهتری نسبت به بسیاری از وب‌سایت‌های جدید دارند. با گذشت زمان، ارزش دامنه افزایش می یابد. یکی از سایت های بسیار ارزشمند روی کره زمین افرادی هستند که در دهه 1990 در طلوع شبکه جهانی وب ساخته شدند. اکنون، این نام های دامنه صدها هزار ارزش دارند. اگر در حفظ سایت خود موفق باشید، ارزش ذاتی و ذاتی آن به طور مداوم افزایش می یابد.

طراحی سایت ورزشی فرصت های جدیدی را به ارمغان می آورد

هر زمان که طراحی سایت ورزشی داشته باشید، خود را نیز برای جذب فرصت‌های جدید راه‌اندازی می‌کنید. به عنوان مثال، بازیکنان با استعداد ممکن است در مورد تجارت ورزشی خود از سایت شما مطلع شوند و در نهایت به کارکنان شما بپیوندند. حتی می‌توانید با ارائه تبلیغات در سایت خود به مشتریان احتمالی، برای شرکت خود سرمایه جذب کنید یا حامیان فعلی خود را در فضای اینترنتی خود آموزش دهید.

ویژگی های ضروری طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی شما باید به گونه ای متمایز باشد که بازدیدکنندگان بتوانند تک تک اطلاعات را در چند ثانیه اول هضم کنند. آنها باید ایده خوبی از آنچه در سایت شما قرار دارند داشته باشند.

با به‌روز ماندن از روندهای امروزی وب‌سایت‌های ورزشی، در اینجا نحوه حضور در وب خود را واقعاً متمایز کنید:

1. لوگوی شما هویت شماست

لوگوی تیم شما باید به درستی درطراحی سایت ورزشی شما قرار گیرد. این چیزی است که تیم شما را به رسمیت می شناسد و باعث می شود بازدیدکنندگان با شما ارتباط برقرار کنند.

به ffiri.ir نگاهی بیندازید ، لوگوی آنها را در گوشه سمت راست بالا مشاهده خواهید کرد. از نظر منطقی، این بهترین نقطه برای قرار دادن لوگو در سایت ورزشی است، اما نه فقط در آنجا. اگر به دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که آنها به طور استراتژیک لوگو را در سراسر سایت قرار داده اند، از جمله آن را در تصاویر و ویدیوهای خود نیز.

لوگوها برای اهداف برندسازی مهم هستند . شما باید ثابت باشید و مطمئن شوید که لوگو بدون دردسر قرار می گیرد. نیازی نیست که بازدیدکنندگان خود را با لوگوی خود بمباران کنید، اما آنها  نمی توانند بگویند که در وب سایت چه کسی وارد شده اند، این نشانه بدی است.

در طراحی سایت ورزشی با استفاده از اصول خوب تجربه کاربری یا UX ، بازدیدکنندگان شما باید همیشه بدانند که در کدام صفحه هستند و بتوانند راه خود را طی کنند تا همه چیز به زیبایی و منطقی در کنار هم جریان داشته باشد.

اگر هنوز در مرحله طراحی لوگوی سایت ورزشی خود هستید، می‌توانید طوفان فکری کنید و به دنبال نمونه‌های موجود برای الهام باشید. هزارتو مکانی عالی برای چرخاندن آن چرخ های خلاقانه است!

2. بازدیدکنندگان را با اخبار و تولید محتوا وبلاگ ها به روز نگه دارید

طراحی سایت ورزشی به یک بخش خبری نیاز دارد تا به بازدیدکنندگان کمک کند تا بدانند در باشگاه چه خبر است.

از بازیکنان و مدیران رویداد گرفته تا خود طرفداران سرسخت، همه باید در ارتباط بمانند تا جدیدترین اسکوپ را دریافت کنند!

هیچ راهی بهتر از راه اندازی یک وبلاگ در طراحی سایت ورزشی خود برای به اشتراک گذاشتن پیروزی های بزرگ خود با مخاطبان خود وجود ندارد .

به غیر از بردها و باخت ها یا نقل و انتقالاتی که در زمین اتفاق می افتد، مردم می خواهند بدانند که چه اتفاقی در خارج از زمین می افتد. طرفداران  یک نگاه اجمالی “پشت صحنه” از آنچه در زندگی بازیکنان شما اتفاق می افتد را دوست خواهند داشت. پس از بازی‌های خود، می‌توانید گزارش‌های دقیق مسابقات را به اشتراک بگذارید و تا جایی که می‌توانید به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی را انجام دهید.

علاوه بر این، پست های وبلاگ نیز به چند دلیل مهم هستند. نه تنها به سئو کمک می کند، بلکه به جذب و حفظ بازدیدکنندگان و افزایش دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی شما نیز کمک می کند!

داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوای مناسب به شما کمک می‌کند تا در مورد اینکه با محتوای خود به چه کسی می‌خواهید دست یابید و در بلندمدت به چه چیزی می‌خواهید برسید، شفافیت پیدا کنید.

همچنین باید از افزونه‌ها و ویجت‌هایی استفاده کنید که به کاربران امکان می‌دهد مشترک شوند تا هر زمان که یک پست وبلاگ جدید منتشر می‌شود، بدانند. علاوه بر این، ایجاد یک فرم ثبت‌نام برای خبرنامه‌ها نیز می‌تواند کمک بزرگی برای درگیر نگه داشتن مخاطبان شما با تیم شما باشد.

3. عکس ها و فیلم ها با حجم زیاد صحبت می کنند

بخش چندرسانه ای شما باید با همه چیز از عکس گرفته تا فیلم و حتی فایل های صوتی یکپارچه باشد.

ویدیوها نرخ تعامل را تا 22٪ افزایش می دهند و همچنین به شدت جستجو می شوند. یوتیوب به بزرگترین موتور جستجو تبدیل شده است و کانال های ورزشی معمولاً همیشه در بین 10 برتر در پلت فرم اشتراک گذاری ویدیو قرار دارند.

اگر تیم شما مشتاق به اشتراک گذاری فیلم برای دستیابی به مخاطبان بیشتر است، ممکن است حتی ارزش راه اندازی یک کانال YouTube را داشته باشد! آیا تا به حال به انواع ویدیوهایی که می توانید برای طراحی سایت ورزشی خود ایجاد کنید فکر کرده اید؟

با طراحی سایت می‌توانید همه چیز را از مصاحبه گرفته تا کلیپ‌های کوتاه تا نکات برجسته، یا حتی ویدیوهای آموزشی که مخصوص مخاطبان و ورزش شما ساخته شده‌اند، بارگذاری کنید. به نظر می رسد باشگاه لیورپول این کار را به درستی انجام می دهد.

علاوه بر این، عکس ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید هنگام طراحی سایت خود گالری‌هایی برای رویدادها و بازیکنان ایجاد کنید، که به بازدیدکنندگان خود امکان این را دهید تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

همچنین می‌توانید تصاویری از هواداران حاضر در حال تشویق یا تشویق را برجسته کنید تا نشان دهید که مسابقات چقدر هیجان‌انگیز هستند. این به شما کمک می کند توجه بیشتری را جلب کنید.

نکته: به یاد داشته باشید که از عکس ها، فیلم ها و تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید. هیچ چیز از نظر بصری در مورد یک تصویر دانه دار یا کشیده وجود ندارد!

4. فهرست تیم فعلی

یک تیم ورزشی پویا است و همیشه به دلایل مختلف از جمله بازیکن جدید، بازنشستگی یا حتی مصدومیت، تغییراتی در حال رخ دادن است.

بنابراین، مهم است که یک بخش فهرست تیم داشته باشید تا طرفداران خود را از آخرین ترکیب بازیکنان آگاه کنید!

به صفحه فهرست سپا هان نگاهی بیندازید تا ببینید چگونه انجام می شود.

5. برنامه برای نمایش رویدادهای آینده

برنامه‌ریزی‌ها یک راه مهم و بسیار آسان برای اطمینان از اینکه همه افراد مرتبط با تیم از رویدادهای آینده مطلع هستند، هستند.

تقویم رویدادها یا برنامه تیم ها، اگرچه همیشه در معرض تغییر هستند، نه تنها به مسئولان و بازیکنان کمک می کنند تا بهتر برنامه ریزی کنند، بلکه به شما کمک می کنند اخبار را پخش کنید تا طرفداران بتوانند بازی های شما را نیز بسازند!

6. جدول امتیازات، گلزنان برتر و رده بندی

هر هواداری می‌خواهد مراقب تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقه خود و نحوه قرار گرفتن آنها در مقابل تیم‌ها و باشگاه‌های دیگر باشد.

نمایش تابلوهای امتیازات و گلزنان برتر در وب سایت ورزشی شما نیز راهی عالی برای تشویق رقابت در بین اعضای تیم شما است تا آنها را برای هدف گذاری بالاتر الهام گرفته و انگیزه دهد!

نمرات بازی ها، آمار بازیکنان، نتایج مسابقات و جدول رده بندی دقیق را دنبال کنید تا بازیکنان شما بدانند در کجا ایستاده اند یا روی کدام مناطق تمرکز کنند تا عملکرد و موقعیت های خود را در جدول امتیازات بهبود بخشند.

می توانید از افزونه هایی که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند استفاده کنید تا کار را آسان کنید.

7. پروفایل های اجتماعی

آیا از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با طرفداران و دنبال کنندگان استفاده می کنید؟

اگر نه، واقعا باید تیم خود را در کانال های رسانه های اجتماعی قرار دهید. طرفداران و سازمان دهندگان به طور یکسان اغلب مستقیماً به صفحات رسانه های اجتماعی شما می روند تا اخبار را به سرعت دریافت کنند. این یک مکان عالی برای تعامل با آنها و افزایش دنبال کنندگان شما است.

اگر  نمی‌دانید از کجا شروع کنید، حتماً راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد یک صفحه فیس‌بوک تیم ورزشی حرفه‌ای را بررسی  کنید تا به شما در راه‌اندازی درست آن کمک کند.

علاوه بر حضور فعال اجتماعی، فراموش نکنید که آیکون های اجتماعی را در سایت خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان به راحتی شما را در شبکه های مختلف پیدا کنند. می توانید از افزونه های وردپرس مانند Ultimate Social Media یا SumoMe استفاده  کنید تا به راحتی آیکون های اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید.

اجازه ندهید همه توییت‌ها، پیام‌های فیس‌بوک یا پاسخ‌دهی به ایمیل‌ها در برنامه تمرینی روزانه شما قرار بگیرند.

8. پروفایل بازیکن

در طراحی سایت آمار بازیکنان را با پروفایل های بازیکن منحصر به فرد برای هر یک از اعضای تیم ترکیب کنید تا طرفداران (و مدیران) همیشه از معیارهای عملکرد کلیدی بازیکنان مورد علاقه خود آگاه باشند.

افزونه رایگان SportsPress ما به شما امکان می دهد پروفایل های بازیکنان را در یک صفحه اختصاصی تنظیم کنید که در آن عملکرد هر بازیکن به راحتی در طول فصل به همراه آمار عملکرد فردی آنها قابل پیگیری است.

9. اطلاعات تماس

هر هوادار واقعی و سازمان ورزشی مایل است با تیم شما در تماس باشد. تا آنجایی که پیشنهادات حمایت مالی و سوالات مطبوعاتی پیش می رود، باید ارتباط افراد با باشگاه ورزشی خود را بسیار آسان کنید.

من توصیه می کنم یک صفحه را در سایت خود به منظور ارتباط با سازمان خود اختصاص دهید. در واقع، آن را با یک فرم تماس تقویت کنید تا افراد بتوانند با ارسال مستقیم پیام‌ها بدون نیاز به جابجایی به صندوق ورودی ایمیل خود برای دسترسی به شما، در زمان خود صرفه جویی کنند.

Contact Form 7 و BestWebSoft دو افزونه فرم تماس عالی برای انجام کار هستند!

10. آمار تیم و بازیکن

طراحی سایت آمار دقیق تیم و بازیکنان را نمایش دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند دقیقاً ببینند چه کسی در صدر بازی آنها قرار دارد.

این آمار باید به طور منظم به روز شود و باید به شیوه ای منظم ارائه شود تا اعداد به راحتی قابل درک باشند.

بسته بندی

به جای پریدن بین ایمیل‌ها، موضوعات فیس‌بوک، تقویم‌ها یا هر ابزار دیگری که برای سازماندهی باشگاه استفاده می‌کنید، تصور کنید همه چیزهایی که در مورد باشگاه می‌دانید در یک مکان مرکزی وجود داشته باشد؟

پس از مدتی برنامه ریزی و بحث با تیم خود، ساخت یک وب سایت حرفه ای نیازی به سختی ندارد.

انبوهی از ابزارهای رایگان و افزونه های وردپرس برای کمک به ورزشکاران و باشگاه های ورزشی برای ایجاد حضور آنلاین خود وجود دارد. 

این ویژگی ها را هنگام طراحی سایت خود در نظر داشته باشید تا در بهترین حالت ممکن نماینده باشگاه یا تیم ورزشی خود باشید. طراحی سایت تیم ورزشی شما می تواند به یک دارایی واقعی برای تیم، هواداران و دنبال کنندگان شما تبدیل شود. موفق باشید!

عضویت در خبرنامه ایمیلی هزاتو
پاسخ دهید
طراحی سایت ورزشی
اشتراک گذاری این محتوا در:
فهرست مطلب