Banner

آموزش 3 روش برای ثبت نام و ورود به اینستاگرام

آموزش سه روش ورود به اینستاگرام

چگونه اکانت اینستاگرام بسازم؟

برای ورود به اینستاگرام اپلیکیشن اینستاگرام برای اندروید و آیفون:

  1. برنامه اینستاگرام را از اپ استور (iPhone) یا گوگل پلی استور (اندروید) دانلود کنید.
  2. پس از نصب برنامه، روی آن ضربه بزنید  تا باز شود.
  3. روی Sign Up With Email or Phone Number (Android) یا Create New Account (iPhone) ضربه بزنید، سپس آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید (که به کد تأیید نیاز دارد) و روی Next ضربه بزنید . همچنین می توانید برای ثبت نام با حساب فیس بوک خود، روی Log in with Facebook ضربه بزنید.
  4. اگر با ایمیل یا شماره تلفن خود ثبت نام می کنید، یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید، اطلاعات نمایه خود را پر کنید و سپس روی Next ضربه بزنید . اگر در فیس بوک ثبت نام کنید، اگر در حال حاضر از سیستم خارج شده اید، از شما خواسته می شود که وارد حساب فیس بوک خود شوید.

ورود به اینستاگرام با استفاده ازطریق کامپیوتر

برای ورود به اینستاگرام از طریق کامپیوتر:

  1. به سایت اینستاگرام به آدرسinstagram.com بروید .
  2. روی گزینه Sign up یا ثبت نام کلیک کنید، آدرس ایمیل خود را وارد کنید، یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید یا روی گزینه Log in with Facebook کلیک کنید تا با حساب Facebook خود ثبت نام کنید.
  3. اگر با ایمیل ثبت نام می کنید، روی گزینه Sign up کلیک کنید . اگر میخواهید از طریق فیسبوک ثبت نام کنید از شما خواسته می شود که وارد حساب فیسبوک خود شوید.

اگر با ایمیل ثبت نام می کنید، مطمئن شوید که آدرس ایمیل خود را به درستی وارد کرده اید و آدرس ایمیلی را انتخاب کنید که فقط شما می توانید به آن دسترسی داشته باشید. اگر از سیستم خارج شدید و رمز عبور خود را فراموش کردید، باید بتوانید به ایمیل خود دسترسی داشته باشید تا دوباره وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

توجه داشته باشید که اگر اخیرا اکانت خود را ایجاد کرده اید، ممکن است افراد در اینستاگرام متوجه شوند که شما یک حساب جدید دارید.

یک حساب سازنده تنظیم کنید


برای دسترسی به ویژگی‌هایی که کنترل حضور آنلاین، درک رشد و مدیریت پیام‌هایتان را آسان‌تر می‌کند، می‌توانید نمایه شخصی یا کسب‌وکار خود را به یک حساب سازنده تبدیل کنید. اگر حساب شخصی شما خصوصی است، انجام این مراحل آن را عمومی می کند. توجه داشته باشید که همه درخواست‌های دنبال‌کردن در انتظار به‌طور خودکار با عمومی شدن شما پذیرفته می‌شوند. اگر می‌خواهید به جای تبدیل حساب شخصی موجود خود، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید، می‌توانید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کرده و آن را به یک حساب سازنده تبدیل کنید .

توجه: ممکن است هر بار فقط 5 اکانت اینستاگرام داشته باشید .

برای تغییر حساب شخصی یا نمایه کسب و کار خود به حساب سازنده:

  1. به نمایه خود بروید و  در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  2. روی تنظیمات ضربه بزنید  .
  3. حساب را انتخاب کنید.
    1. اگر از یک حساب شخصی مهاجرت می کنید، Switch to Professional Account را انتخاب کنید و روی Creator ضربه بزنید.
    1. اگر از نمایه کسب‌وکار مهاجرت می‌کنید، گزینه Switch to Creator Account را انتخاب کنید.
  4. دسته بندی خود را انتخاب کنید شما می توانید دسته ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه کار شما را توصیف کند.
  5. در صورت تمایل، به صفحه فیس بوک خود متصل شوید
    1. اگر صفحه فیس بوک دارید که می خواهید به حساب خود پیوند دهید، آن را از لیستی که ظاهر می شود انتخاب کنید.
    1. اگر نمی خواهید یک صفحه فیس بوک را پیوند دهید، Skip را انتخاب کنید .
  6. اطلاعات تماس خود را بررسی کنید حداقل یک فرم از اطلاعات تماس مورد نیاز است. شما می توانید این گزینه را در نمایه خود نمایش دهید یا پنهان کنید.
  7. گزینه های نمایش نمایه خود را انتخاب کنید. شما می توانید تصمیم بگیرید که دسته و اطلاعات تماس خود را در نمایه خود پنهان یا نمایش دهید.

هنگام ساخت حساب اینستاگرام شماره تماس و آدرس همزمان نیاز است؟

وقتی شما از اپلیکیشن موبایلی استفاده کنید آن وقت میتوانید از جیمیل و یا شماره تلفن استفاده کنید اما در صورتی که از نسخه وب استفاده کنید باید هر دوی آن ها را ثبت نمایید.

درباره ورود به اینستاگرام حساب های حرفه ای

اکانت های حرفه ای می توانند هم اکانت های تجاری یا ایجاد کننده در اینستاگرام باشند. تبدیل به یک حساب کاربری حرفه ای توانایی شما را برای انجام برخی اقدامات در اینستاگرام محدود می کند.

  • اگر یک صفحه فیس بوک را به حساب حرفه ای خود پیوند داده اید، فقط می توانید پست های اینستاگرام خود را از طریق آن صفحه در فیس بوک به اشتراک بگذارید. شما نمی توانید در یک صفحه فیس بوک دیگر یا در یک نمایه فیس بوک اشتراک گذاری کنید. اگر می‌خواهید صفحه فیسبوکی را که می‌توانید پست‌های اینستاگرام را در آن به اشتراک بگذارید تغییر دهید، باید دوباره به یک حساب شخصی تبدیل کنید. پس از تبدیل مجدد، باید دوباره حساب حرفه ای خود را راه اندازی کنید و صفحه فیس بوک جدیدی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.
  • حساب‌های تجاری را نمی‌توان روی یک حساب خصوصی تنظیم کرد.
  • ممکن است لازم باشد برای پیوند دادن به یک صفحه فیس بوک به یک حساب حرفه ای اینستاگرام تبدیل شوید (اگر صفحه فیس بوک متعلق به یک Business Manager باشد).

با این حال، بسیاری از ویژگی های جدید وجود دارد که هنگام تبدیل به یک حساب کاربری حرفه ای دریافت خواهید کرد.

  • داشبورد حرفه ای: عملکرد خود را ردیابی کنید، به ابزارهای حرفه ای دسترسی پیدا کنید و آنها را کشف کنید، و اطلاعات آموزشی که توسط اینستاگرام تهیه شده است را کاوش کنید.
  • مجوزهای مرتبط: وقتی یک حساب اینستاگرام را به یک صفحه فیس بوک پیوند می دهید، ادمین ها، ویرایشگران و سایر نقش های صفحه مجوزهای یکسانی در حساب اینستاگرام مرتبط خواهند داشت.
  • اطلاعات تماس: حساب های حرفه ای شامل یک دکمه تماس در نزدیکی بالای نمایه آنها هستند. می‌توانید مسیرها، شماره تلفن و/یا آدرس ایمیل را وارد کنید. اگر یک آدرس فیزیکی وارد کرده اید، اکنون در زیر توضیحات نمایه شما ظاهر می شود. همچنین می توانید انتخاب کنید که پس از راه اندازی، اطلاعات تماس خود را در نمایه عمومی خود نمایش یا پنهان کنید.
  • برچسب دسته: حساب حرفه ای یک دسته را مستقیماً زیر تصویر نمایه نشان می دهد. این دسته مانند دسته صفحه پیوند شده فیس بوک شما است. می‌توانید پس از راه‌اندازی، برچسب دسته‌بندی خود را در نمایه عمومی خود نمایش یا پنهان کنید.
  • Insights: شما به Instagram Insights دسترسی خواهید داشت. Instagram Insights اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما، زمان آنلاین بودن و موارد دیگر ارائه می دهد. همچنین می‌توانید بینش‌هایی را برای پست‌های خاصی که ایجاد کرده‌اید مشاهده کنید تا ببینید هر کدام چگونه انجام می‌شوند و مردم چگونه با آنها درگیر هستند.
  • صندوق ورودی ثانویه: به صندوق ورودی با برگه های اصلی و عمومی دسترسی خواهید داشت. می توانید از این صندوق ورودی برای سازماندهی پیام های خود و کنترل اعلان ها استفاده کنید.
  • درخواست‌های رتبه‌بندی شده: می‌توانید درخواست‌های خود را بر اساس تاریخ دریافتی یا حساب‌های برتر مرتب کنید.

از یک حساب تجاری به یک حساب شخصی اینستاگرام برگردید

اگر پروفایل شخصی اینستاگرام خود را به یک حساب تجاری تبدیل کرده‌اید، می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را برگردانید.

برای تبدیل مجدد به نمایه شخصی:

  1. به نمایه خود بروید و  در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  2. روی تنظیمات ضربه بزنید  .
  3. روی Account ضربه بزنید .
  4. روی Switch Account Type ضربه بزنید .
  5. روی Switch to Personal Account ضربه بزنید، سپس برای تأیید روی Switch to Personal ضربه بزنید .

توجه: هر بار که به یک حساب شخصی برمی‌گردید، اطلاعات بینش شما در اینستاگرام پاک می‌شود.

یک حساب تجاری در اینستاگرام راه اندازی کنید

در اینستاگرام، می‌توانید پروفایل شخصی خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید تا به ویژگی‌هایی دسترسی داشته باشید که می‌توانند به رشد کسب‌وکارتان کمک کنند.

توجه: ممکن است هر بار فقط 5 اکانت اینستاگرام داشته باشید .

برای تغییر نمایه خود به یک حساب تجاری:

  1. به نمایه خود بروید ودر گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  2. روی تنظیمات ضربه بزنید هزارتو آموزش 3 روش برای ثبت نام و ورود به اینستاگرام.
  3. برای برخی از حساب‌ها، گزینه Switch to Professional Account مستقیماً در قسمت هزارتو آموزش 3 روش برای ثبت نام و ورود به اینستاگرامتنظیمات فهرست می‌شود.
  4. روی Account ضربه بزنید .
  5. روی Switch to Professional Account ضربه بزنید .
  6. روی Continue ضربه بزنید .
  7. یک دسته برای کسب و کار خود انتخاب کنید و روی انجام شد ضربه بزنید .
  8. برای تایید روی OK ضربه بزنید .
  9. روی Business ضربه بزنید .
  10. روی Next ضربه بزنید .
  11. جزئیات مخاطب را اضافه کنید و روی Next ضربه بزنید. یا برای رد شدن از این مرحله روی Don’t use my contact info ضربه بزنید.
  12. در صورت تمایل، می توانید مراحل اتصال حساب کسب و کار خود را به صفحه فیس بوک مرتبط با کسب و کار خود دنبال کنید. این مرحله اختیاری است و استفاده از همه ویژگی‌های موجود برای مشاغل در خانواده برنامه‌های Meta را آسان‌تر می‌کند. در حال حاضر، تنها یک صفحه فیس بوک می تواند به حساب کسب و کار شما متصل شود.
  13. روی X در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا به نمایه خود بازگردید.

با یک حساب تجاری، می‌توانید به اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید که به شما کمک می‌کند بفهمید چه کسی با کسب و کار شما در اینستاگرام درگیر است. شما همچنین به داشبورد حرفه‌ای دسترسی دارید، جایی که می‌توانید عملکرد خود را ردیابی کنید، به ابزارهای حرفه‌ای دسترسی داشته باشید و آن‌ها را کشف کنید، و اطلاعات آموزشی که توسط اینستاگرام تهیه شده است را کاوش کنید.

همچنین می‌توانید دسته کسب‌وکار و اطلاعات تماس خود را در نمایه خود نمایش یا پنهان کنید. پس از تنظیم، به نمایه خود بروید و روی Edit Profile ضربه بزنید . به نمایه نمایش در زیر اطلاعات کسب و کار عمومی بروید تا انتخاب کنید که آیا می خواهید برچسب دسته و اطلاعات تماس خود را پنهان یا نمایش دهید. سپس، روی انجام شد ضربه بزنید .

تغییر پلت فرم:

کمک کامپیوتر

لینک را کپی کنید

در اینستاگرام، می‌توانید پروفایل شخصی خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید تا به ویژگی‌هایی دسترسی داشته باشید که می‌توانند به رشد کسب‌وکارتان کمک کنند.

توجه: ممکن است هر بار فقط 5 اکانت اینستاگرام داشته باشید .

برای تغییر نمایه خود به یک حساب تجاری:

  1. به نمایه خود بروید و  در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  2. روی تنظیمات ضربه بزنید  .
    1. برای برخی از حساب‌ها، گزینه Switch to Professional Account مستقیماً در قسمت  تنظیمات فهرست می‌شود.
  3. روی Account ضربه بزنید .
  4. روی Switch to Professional Account ضربه بزنید .
  5. روی Continue ضربه بزنید .
  6. یک دسته برای کسب و کار خود انتخاب کنید و روی انجام شد ضربه بزنید .
  7. برای تایید روی OK ضربه بزنید .
  8. روی Business ضربه بزنید .
  9. روی Next ضربه بزنید .
  10. جزئیات مخاطب را اضافه کنید و روی Next ضربه بزنیدیا برای رد شدن از این مرحله روی Don’t use my contact info ضربه بزنید.
  11. در صورت تمایل، می توانید مراحل اتصال حساب کسب و کار خود را به صفحه فیس بوک مرتبط با کسب و کار خود دنبال کنید. این مرحله اختیاری است و استفاده از همه ویژگی‌های موجود برای مشاغل در خانواده برنامه‌های Meta را آسان‌تر می‌کند. در حال حاضر، تنها یک صفحه فیس بوک می تواند به حساب کسب و کار شما متصل شود.
  12. روی X در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا به نمایه خود بازگردید.

با یک حساب تجاری، می‌توانید به اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید که به شما کمک می‌کند بفهمید چه کسی با کسب و کار شما در اینستاگرام درگیر است. شما همچنین به داشبورد حرفه‌ای دسترسی دارید، جایی که می‌توانید عملکرد خود را ردیابی کنید، به ابزارهای حرفه‌ای دسترسی داشته باشید و آن‌ها را کشف کنید، و اطلاعات آموزشی که توسط اینستاگرام تهیه شده است را کاوش کنید.

همچنین می‌توانید دسته کسب‌وکار و اطلاعات تماس خود را در نمایه خود نمایش یا پنهان کنید. پس از تنظیم، به نمایه خود بروید و روی Edit Profile ضربه بزنید . به نمایه نمایش در زیر اطلاعات کسب و کار عمومی بروید تا انتخاب کنید که آیا می خواهید برچسب دسته و اطلاعات تماس خود را پنهان یا نمایش دهید. سپس، روی انجام شد ضربه بزنید.

پیشنهاد میکنیم اگر حساب کاری دارید مقاله ادمین اینستاگرام را مطالعه نمایید.

داشتن چند حساب اینستاگرام به صورت همزمان در یک دستگاه امکان دارد؟

بله . قابلیت switch account در اینستاگرام جواب پاسخ شماست .با این قابلیت میتوانید بین اکانت های خود به راحتی جا به جا شوید.

کسب و کار خود را در اینستاگرام شروع کنید.

عملکرد حساب خود را با استفاده از داده‌های هم‌زمان پیگیری کنید و یاد بگیرید که چه چیزی با مخاطبانتان خوب کار می‌کند.

اطلاعات تماس را به اشتراک بگذارید

مردم برای ایجاد روابط معنادار با برندها به اینستاگرام می آیند. از آنها دعوت کنید تا هنگام بازدید از حساب شما با شما تماس بگیرند.

فروش مستقیم در اینستاگرام

با توجه به اینکه 70 درصد از خریداران برای خرید بعدی خود به اینستاگرام مراجعه می کنند، وقت آن رسیده است که فروشگاه خود را از اینجا باز کنید.

با جامعه خود درگیر شوید

از طریق استیکرهای تعاملی در Stories و مکالمات 1:1 DM با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

یاد بگیرید چگونه در اینستاگرام موفق شوید

حالا شما حساب خود را دارید، ببینید چه چیزی در مرحله بعد است. تصویر کاملی را با یک طرح بازاریابی رایگان دریافت کنید یا 3 نکته کلیدی را برای رسیدن به موفقیت بررسی کنید.

با یک برنامه بازاریابی رایگان نکات شخصی را دریافت کنید

یک برنامه گام به گام سفارشی برای رشد کسب و کار خود در اینستاگرام دریافت کنید.

راهنمای نحوه کسب و کار کوچک را دریافت کنید

توصیه ها، نکات و ترفندهای کسب و کارهای کوچک واقعی را در مورد نحوه شروع و رشد کسب و کار خود در اینستاگرام کشف کنید.

با نیت به اشتراک بگذارید

بیاموزید که چگونه محتوا را با ظاهر و احساس ثابت برنامه ریزی کنید تا برند شما بیشتر قابل تشخیص باشد.

مخاطبان خود را افزایش دهید

با کسب و کارهایی مانند شما ارتباط برقرار کنید، با فالوورها تعامل کنید و دریابید که چگونه هشتگ ها می توانند شما را توسط مشتریان جدید شناسایی کنند.

با تبلیغات اینستاگرام گسترش پیدا کنید

با هدف‌یابی پیشرفته، قالب‌های تبلیغاتی جذاب، و درک آسان نتایج عملکرد، به اهداف تجاری خود برسید.

جدیدترین ها را از اینستاگرام دریافت کنید

هزارتو آموزش 3 روش برای ثبت نام و ورود به اینستاگرام

#آموزش

یاد بگیرید چگونه محتوای ورود به اینستاگرام خود را متمایز کنید.

هزارتو آموزش 3 روش برای ثبت نام و ورود به اینستاگرام

#سوالات متداول

نحوه استفاده از ابزارهای کسب و کار در ورود به اینستاگرام را بیاموزید.

هزارتو آموزش 3 روش برای ثبت نام و ورود به اینستاگرام

#اخبار

با ورود به اینستاگرام به تمام منابع کسب و کار خود در یک مکان دسترسی داشته باشید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید