طراحی سایت وکالت 12 دلیل برای طراحی سایت

هزارتو طراحی سایت وکالت 12 دلیل برای طراحی سایت

طراحی سایت وکالت اگر به تازگی یک دفتر کار، شرکت حقوقی کوچک یا یک شرکت دارید، اما زمان آن رسیده است که دفتر خود را با یک وب سایت جدید مدرن کنید، احتمالاً به این فکر می کنید که آیا و چرا باید سایتی برای شرکت خود داشته باشید. در حالی که بسیاری معتقدند داشتن یک وب سایت در عصر امروز ضروری است، ممکن است شما هم نظر داشته باشید یا نباشید. اگر عالی هستید، امیدوارم در اینجا چیز جدیدی یاد بگیرید که بخواهید آن را در سایت فعلی یا آینده خود بگنجانید. اگر نیستی مشکلی نیست 

در پایان، هدف ما در این مقاله این است که به دلایل متعدد، شما را متقاعد کنیم (یا حداقل متقاعد کنیم) که یک وب سایت باید یک جزء اجباری در زرادخانه شرکت حقوقی شما باشد.

 

 

 

طراحی سایت وکالت

1) دسترسی راحت تر برای مشتری با طراحی سایت وکالت

حتی زمانی که مردم از قبل شرکت شما را می شناسند، از برند شما چه از طریق معرفی یا تبلیغات آگاه باشند، احتمالاً قبل از تماس با شما به صورت آنلاین شما را جستجو می کنند. این ممکن است برای برخی تعجب آور باشد، اما همیشه اتفاق می افتد.

با طراحی سایت شما امکان نوبت دهی و پر کردن فرم ارسالی شرکت حقوقی شما باشند تا شما نسبت به رقبای خود متمایز تر وبا سرعت عمل بیشتر پاسخگویی بهتری به مشتریان وموکلین خود باشین.

این قابل درک است، مردم معمولاً زمانی از تبلیغات تلویزیونی برای به خاطر سپردن شماره تلفن یا آدرس وب سایت ندارند. در عوض، اگر به اندازه کافی مهم باشد و علاقه مند باشند، نام برند را به خاطر خواهند آورد و با یک جستجوی ساده برند شما در Google وب سایت شمارا خواهند یافت.

2) این یک ابزار ارتباطی است

بسیاری از اوقات مشتریان، شرکای تجاری و سایرین نیاز دارند که از شما بازدید کنند تا اطلاعات اولیه را به دست آورند با طراحی سایت شما این امکان را به مشتریان میدهید. این می تواند یک آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس پستی یا مسیرهایی به دفتر شما باشد. داشتن یک قطعه آنلاین از املاک و مستغلات که شما مالک و کنترل آن هستید، می تواند اطلاعات اولیه مانند این را به روز یا تازه کند، برای تمرین شما مهم است.

3) باعث ایجاد اعتبار و اعتماد می شود

نکته بعدی طراحی سایت وکالت این است که اعتماد است. در حالی که اینترنت تجاری تنها چند دهه از عمر آن می گذرد، به سرعت تکامل یافته است و روشی که ما از آن در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم نیز تکامل یافته است. وجود یک وب سایت اساسی مشروعیت را در سطح بسیار اساسی ایجاد کرد. 

بر اساس بررسی ملی قانون، 74 درصد از مصرف کنندگان برای اقدام به طراحی سایت یک شرکت حقوقی مراجعه می کنند. این تقریباً سه چهارم مردم است. 

در صورتی که شرکت حقوقی شما وب سایت نداشته باشد، احتمالاً پول زیادی روی میز باقی می گذارید. با این حال، داشتن یک وب سایت تنها شروعی است که چگونه می توانید اعتبار و اعتماد را نزد مشتریان احتمالی ایجاد کنید. طراحی سایت خوب و مدرن با عکس های واضح و حرفه ای مهم است. یک وب سایت کسب و کار کوچک، شامل شرکت های حقوقی و متخصصان انفرادی، معادل امروزی یک CV یا رزومه است. 

یک طراحی سایت وکالت سازگار با موبایل، طراحی نسبتا مدرن و عکس های فعلی وکلا و تیم در ایجاد اعتماد ضروری است. به سادگی با نگاهی به وب سایت های رقیب خود، متوجه این مورد خواهید شد.

4) طراحی سایت برای هر بازاریابی آنلاین ضروری است

اگر قصد دارید هر شکلی از بازاریابی آنلاین انجام دهید، وب سایت یک جزء مهم در قیف بازاریابی و فروش شرکت شما است.

تبلیغات آنلاین و PPC

بیشتر انواع تبلیغات آنلاین در دسته PPC (پرداخت به ازای کلیک) قرار می گیرند. این بدان معنی است که شما فقط زمانی برای تبلیغات پرداخت می کنید که افراد روی آنها کلیک کنند. وقتی شخصی روی یک تبلیغ آنلاین کلیک می کند، ناگزیر باید او را به وب سایتی هدایت کند. صرف نظر از اینکه قصد دارید در آینده به صورت آنلاین تبلیغ کنید یا خیر، ممکن است مهم باشد که این امکان را باز بگذارید.

رسانه های اجتماعی

یکی دیگر از انواع محبوب بازاریابی علاوه بر طراحی سایت برای مشاغل، از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی، از جمله فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام و دیگران است. اگر شرکت شما در یکی از این پلتفرم‌ها بازاریابی می‌کند یا پیش‌بینی می‌کند که در آینده انجام شود، مهم است که یک وب‌سایت را به نمایه‌های آنلاین شرکت حقوقی خود متصل کنید. این تضمین می‌کند که می‌توانید بازدیدکنندگان، طرفداران و دنبال‌کنندگان را از محتوایی که به اشتراک می‌گذارید و در شبکه اجتماعی پست می‌کنید، به وب‌سایت خود بازگردانید.

وبلاگ نویسی و سئو

اگر قصد دارید برای کمک به جذب مشتریان بالقوه جدید، وبلاگ یا مقالاتی را به صورت آنلاین منتشر کنید، به مکانی برای میزبانی این محتوا نیاز دارید. هیچ مکانی بهتر از وب سایت شرکت شما وجود ندارد. مردم هر روزه در جستجوی اطلاعات و پاسخ در مورد مسائل حقوقی خود هستند. دریافت ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو راهی عالی برای جذب مشتریان جدید و ایجاد حضور شرکت شما است.

5) آنچه را که انجام می دهید (و انجام نمی دهید) را توضیح دهید

چه در خدمت کامل باشید و چه بر روی یک یا چند حوزه از تمرین تمرکز کنید، وب سایت شما می تواند آن را به مشتریان احتمالی منتقل کند. این می تواند برای مردم بسیار مهم باشد، چه آنها درباره شرکت شما شنیده باشند و چه در حال جستجوی آنلاین برای یک وکیل باشند. هنگامی که آنها در سایت شما قرار می گیرند، باید بتوانند به سرعت تشخیص دهند که آیا شما یک وکیل یا شرکتی هستید که می تواند به آنها در حل مشکل کمک کند یا خیر. این می تواند شانس دریافت ایمیل یا تماس تلفنی از مشتریان بالقوه ای را که به دنبال جذب آنها هستید، افزایش دهد.

6) همه نمی خواهند تماس بگیرند

اکثر وکلا در حوزه‌های حقوقی که با مصرف‌کننده مواجه هستند (یعنی به جای تجارت با افراد سروکار دارند)، معمولاً به دنبال تماس‌های تلفنی هستند. این سریع‌ترین راه برای واجد شرایط بودن و تبدیل سرنخ‌ها به ورودی‌ها و متعاقباً به مشتریان است. داشتن یک هدف اصلی از بازاریابی (مانند تماس تلفنی، ایمیل، طراحی سایت و غیره) عالی است. با این حال، همه نمی خواهند اقدام اولیه ای را که شما می خواهید انجام دهند. 

داشتن یک نسخه پشتیبان مانند فرم تماس، آدرس ایمیل یا جعبه گفتگوی زنده، در طراحی سایت خودتان گزینه‌هایی را که پیشنهاد می‌کنید برای برقراری تماس اولیه با شرکت شما گسترش می‌دهد. برخی افراد خجالتی هستند، یا به دلیل حساسیت موضوع حقوقی خود، ممکن است بخواهند احتیاط کنند. یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که چندین حالت تماس و ارتباط با مشتریان و مشتریان احتمالی را تامین کنید. این به نرخ تبدیل و تعداد سرنخ های ماهانه شما کمک می کند.

برگرفته از یکی از حساب‌های مشتری شرکت حقوقی ما، می‌توانیم در 6 ماه اول سال 2019، موارد زیر را ردیابی کنیم:

  • 734 کاربر از صفحه تماس با ما بازدید کردند (“مشاهده جزئیات تماس”)
  • 144 کاربر فرم های تماس را ارسال کردند (42 صفحه فرود، 60 فرم تماس با ما، 33 فرم صفحه خدمات نوار کناری، 8 فرم مشاوره درخواست، 1 فرم فرود ppc)

اگر وب‌سایتی وجود نداشت و علاوه بر این، چندین روش تماس، مانند ایمیل و فرم‌های تماس، ممکن است به بسیاری از فرصت‌های مشتری و سرب از دست رفته تبدیل شده باشد.

7) فروشنده 24/7/365 شما

همه ما زندگی خارج از کار داریم، به جز وب سایت شما. این شبانه روز کار می کند، همیشه آنجاست، آماده ملاقات و استقبال از بازدیدکنندگان جدید و بازگشتی است که شما را به صورت آنلاین چک می کنند. 

این عمداً دلیل قبلی را دنبال می کند. داشتن یک وب سایت امکان چندین حالت ارتباطی، از جمله ارسال ایمیل و فرم را همانطور که قبلاً ذکر شد، می دهد. ما مطالعه‌ای در مورد زمان وقوع تبدیل‌ها و فرم‌های سرنخ انجام دادیم و متوجه شدیم که بهترین ساعات کار 6 تا 8 بعد از ظهر بود که 29.2٪ از تمام ارسال‌های فرم تماس را ایجاد کرد. برای بسیاری از شرکت‌های حقوقی، این به این معناست که بعد از ساعت کاری، زمانی که کسی در اطراف نیست تا به تلفن‌ها پاسخ دهد. بیش از 73 درصد از همه ارسال‌ها بین ساعت 2 بعد از ظهر تا نیمه‌شب بوده است.

به شرطی که وب‌سایت شما به درستی کار کند، هر زمان که افراد آماده انجام اقدام باشند، وجود دارد. بعد از شما، دستیاران و مشاوران حقوقی شما برای یک روز به خانه رفته اند. وب‌سایت شما وجود دارد و به تولید سرنخ‌ها و ارزش‌های روزانه بیشتر، در شبانه‌روز کمک می‌کند.

8) می توانید ارزش و ارزش آن را برای شرکت حقوقی خود پیگیری کنید

شما می توانید وب سایت خود را با یک پلت فرم تجزیه و تحلیل و ردیابی داده مانند Google Analytics راه اندازی کنید. این به طور ناشناس رفتارها و اقدامات انجام شده در وب سایت شما را ردیابی می کند، صرف نظر از اینکه مردم چگونه وب سایت شما را پیدا می کنند. شما می توانید معیارهای دلاری را برای ارزش یک سرنخ یا اقدام انجام شده در وب سایت خود تعریف کنید. این کاملاً به شما بستگی دارد که چه مبلغی را به اهداف خاصی اختصاص می دهید.

تجزیه و تحلیل برای وب سایت نشان داده شده در بالا بسته به اهداف دارای مقادیر متفاوتی است. تماس‌های تلفنی و فرم‌های ارسالی که از طریق پلتفرم تجزیه و تحلیل پیگیری می‌شوند بیشترین ارزش را دارند و پس از آن کلیک‌های دکمه ایمیل و افرادی که از صفحه تماس با ما بازدید می‌کنند. 

ردیابی کمپین های تبلیغاتی و سرمایه گذاری های بازاریابی

هنگامی که به درستی راه اندازی شود، می توانید ROI را برای تقریباً هر کمپین بازاریابی که می توانید تصور کنید، آنلاین یا آفلاین، ردیابی کنید. این به شما این امکان را می دهد که ببینید چه چیزی در زمانی که زمان بررسی بازاریابی ماهانه یا فصلی خود است، چه کار می کند و چه چیزی خوب نیست. داده‌ها در پلتفرم‌ها ثبت و ذخیره می‌شوند و به شما امکان می‌دهند به داده‌های تاریخی نگاه کنید.

فرض کنید کمپین های تبلیغاتی را با YellowPages یا شبکه تلویزیونی منطقه ای خود راه اندازی کرده اید. شما مدیر وب‌سایت یا تحلیلگر حرفه‌ای هستید، می‌توانید کدهای ردیابی خاصی را برای کمپین‌های خود تنظیم کنید و ترافیک خود را برای این منابع تقسیم‌بندی کنید. در حالی که داده‌ها بی‌نقص نخواهند بود، اما به شما ایده مناسبی از تأثیرگذاری این سرمایه‌گذاری‌ها می‌دهد.

سفارشی کردن گزارش

اگر در سایر زمینه‌های فعالیت خود در زمینه گزارش‌های بازاریابی، حسابداری و اعداد بحرانی خود عمل می‌کنید، با ردیابی تجزیه و تحلیل از طریق وب‌سایت خود احساس راحتی می‌کنید. می‌توانید گزارش‌ها را سفارشی کنید تا داده‌های عملی را ببینید، به شما کمک می‌کند ببینید چه چیزی در سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی شما کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند. تقسیم فوق نشان می دهد که در مجموع چقدر ارزش برای دوره با تفکیک بر اساس ارزش ترافیک توسط: 

  • موبایل و گوشی های هوشمند
  • کمپین های ترافیکی پولی
  • ترافیک ارگانیک ( بر اساس برند و سئو )

ارزش کل ایجاد شده از وب سایت شما

در حال حاضر، امیدواریم شاهد باشید که بسیاری از جاده ها از نظر تلاش های بازاریابی و تبلیغاتی به وب سایت شما باز می گردند. در نتیجه، می توانید ببینید که وب سایت شما چقدر از هر منبع و به طور کلی ارزش ایجاد می کند. هنگامی که خودتان این را تجربه کردید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سرمایه‌گذاری شما در وب‌سایتتان چقدر برای عملکرد حقوقی شما ارزشمند است.

9) مشتریان بالقوه را آگاه، آموزش و واجد شرایط کنید

ما در چندین دلیل دیگر که در بالا ذکر شد به این موضوع پرداختیم، اما فکر می‌کنم با کمی توضیح بیشتر، نکته خاص خود را دارد. 

اینترنت بدون شک بزرگترین نوآوری تکنولوژیکی است که تاکنون (تا کنون) توسط گونه ما ایجاد شده است. افراد می توانند پشت کامپیوتر خود بنشینند و با وارد کردن یک پرس و جو در یک موتور جستجو مانند Bing، Google و پلتفرم های جستجوی رایگان، تقریباً در مورد هر موضوعی اطلاعات کسب کنند. امروزه بسیاری قبل از خرید یا سرمایه گذاری عمده از آن استفاده می کنند. ما یاد می گیریم و با آن تحقیق می کنیم، چه خرید یک گوشی جدید، تلویزیون، خانه یا خرید برای یک وکیل.

داشتن یک وب سایت می تواند یک دارایی باورنکردنی برای شرکت شما باشد، اگر به درستی در استراتژی بازاریابی خود استفاده شود. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، انواع مختلفی از بازاریابی آنلاین وجود دارد، از تبلیغات PPC گرفته تا وبلاگ نویسی. تا آنجا که وبلاگ نویسی پیش می رود، این می تواند بخش مهمی از استراتژی جذب مشتری شما باشد. پاسخ به سؤالات حقوقی و ارائه اطلاعات حقوقی برای مشتریان هدف خود از طریق وب سایت به شما کمک می کند تا قبل از ورود به دفتر خود اعتماد ایجاد کنید، آنها را آموزش دهید و واجد شرایط شوید. 

به این ترتیب، هنگامی که مسائل حقوقی خوانندگان وبلاگ شما به جایی رسید که نیاز به استخدام وکیل دارند، تعداد بیشتری از آنها قبلاً یک وکیل خواهند داشت – شما. شما با ارائه اطلاعات حقوقی رایگان در زمینه‌های قانونی که تلاش‌های بازاریابی خود را متمرکز کرده‌اید، اعتبار آنها را ایجاد کرده‌اید. حالا فقط مسئله تماس آنها با شماست.

10) ارزش پیشنهادی خود را تبلیغ و تبلیغ کنید

در بازاریابی یک شرکت حقوقی، یک جزء حیاتی انجام یک تحلیل رقابتی و درک آنچه شرکت شما برای ارائه دارد، که رقیب شما نمی تواند یا نمی تواند ارائه دهد، است. این به عنوان پیشنهاد ارزش شما شناخته می شود و آن چیزی است که شما را از سایر شرکت های حقوقی و همچنین راه حل های قانونی DIY متمایز می کند. 

طراحی سایت شما، فروشنده 24 ساعته شما، مکان مناسبی برای تبلیغ این ارزش پیشنهادی است. قرار دادن این پیام در جلو و مرکز در صفحه اصلی شما می تواند بین جذب مشتری مناسب و عدم جذب تفاوت ایجاد کند.

11) به ایجاد آگاهی از برند کمک می کند

بسیاری از وکلا در مورد اهمیت تبلیغات بالای ذهنی یا آگاهی از برند شنیده اند . تبلیغات پخش انبوه برای رساندن پیام و برند شما به آنجا مهم است. با این حال، افرادی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند زیرمجموعه‌ای از آن توده‌ها هستند و به احتمال زیاد در بازار برای یک وکیل (در حال حاضر یا در آینده نزدیک) هستند. 

اینکه برند شما به طور برجسته در وب سایت شما نمایش داده شود، تأثیرات و نقاط تماسی را با مخاطبان شما ایجاد می کند. اطمینان حاصل کنید که واضح است، به خوبی نمایش داده می شود و تأثیر ماندگاری بر بازدیدکنندگان شما می گذارد.

12) این یک دارایی تجاری است

با طراحی سایت در نهایت، یک وب سایت برای فعالیت حقوقی شما باید به عنوان یک دارایی تجاری دراختیار دارید. وقتی به تمام ارزش‌های بالقوه‌ای که یک وب‌سایت می‌تواند برای شرکت حقوقی شما ایجاد کند، به دلایل ذکر شده در بالا نگاه می‌کنید و به طور مناسب روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، واقعاً یک دارایی است. اگر مالک شرکت یا علاقه مند به آن هستید، این می تواند سهام شما را در طول برنامه ریزی جانشین پروری افزایش دهد، زیرا شرکت شما صاحب یک ابزار قدرتمند تولید و بازاریابی است.

نتیجه

 12 دلیلی که چرا شرکت حقوقی شما، حتی پزشکان انفرادی و وکلا به طراحی سایت نیاز دارند. ما سعی کردیم مثال هایی ارائه دهیم که هم از نظر تئوری و هم با پشتیبان گیری از آن با برخی داده ها منطقی باشد. طراحی سایت به تنهایی می تواند ارزشمند باشد، حتی به دلایل متعددی که در بالا ذکر شد، از جمله اعتبار و اعتماد.ما اطمینان دارم که شما همچنین می توانید ببینید، هرچه زمان و منابع سرمایه گذاری شما در فعالیت های بازاریابی بیشتر باشد، در واقع طراحی سایت شما ارزشمندتر می شود.

اهداف طراحی سایت وکلا چیست؟
1- معرفی 24 ساعته خدمات حقوقی 2- معرفی نام برند حقوقی 3-نمایش حرفه ایی رزومه 4- جذب موکل از گوگل . 5- آینده کاری خوب درفضای مجازی 6-کاهش هزینه های مربوط به بازاریابی و برندینگ.

گروه طراحی سایت تیم هزارتو می تواند طراحی سایت وکالت را برای شما انجام دهد.

هزارتو طراحی سایت وکالت 12 دلیل برای طراحی سایت
عضویت در خبرنامه ایمیلی هزاتو
پاسخ دهید
اشتراک گذاری این محتوا در:
فهرست مطلب