نیاز برای داشتن یک لوگو برای کسب و کار شما + 10 دلیل

هزارتو نیاز برای داشتن یک لوگو برای کسب و کار شما + 10 دلیل

بخش بزرگی از کار یک طراح کمک به مشتری برای درک ارزش کامل داشتن یک لوگوی خوب، محکم و به خوبی ارائه شده است. اغلب، و به خصوص در کسب و کارهای کوچک یا استارتاپی، بودجه عامل اصلی در فرآیند تصمیم گیری است. قابل درک است که صاحب کسب و کار ممکن است از خرج کردن پول خوب برای چیزی که برای برخی در نگاه اول صرفاً تصویر کوچکی از نام شرکت است تردید کند.

دراین مقاله در کنار شما ایم با 10 دلیل برای داشتن یک لوگو برای کسب و کار شما

ماهیت لوگو

البته، یک لوگو فقط یک تصویر کوچک با نام شرکت نیست. خب ، منظورم این است که اگر می‌خواهید واقعاً یک لوگو را از بین ببرید و معنای واقعی آن را بردارید و از دور به آن نگاه کنید، اینطور است. با چشمان درهم رفته. در یک اتاق تاریک اما در واقعیت، یک لوگو بسیار بیشتر از آن است – در واقع این یک دارایی تجاری کاملاً ضروری و بسیار ارزشمند است که هر کسب و کاری عاقلانه است که به محض اینکه بودجه اجازه می دهد در آن سرمایه گذاری کند.

در اینجا 10 دلیل وجود دارد که چرا داشتن لوگو برای کسب و کار شما ضروری است.

اولین برداشت ها

وقتی کسب و کار بالقوه سر راه شما قرار می گیرد، اولین برداشت ها اهمیت دارد. این کاملاً ممکن است – در واقع تقریباً یک قطعیت است – که شما تنها ارائه دهنده یک سرویس خاص نیستید که کسی به دنبال آن است. مطمئن باشید، آنها همچنین مستقیماً به رقبای شما نگاه می کنند. بنابراین اولین برداشت آنها از شما باید خوب باشد، و اولین چیزی که می بینند اغلب لوگوی شما خواهد بود. این می تواند به معنای تفاوت بین گرفتن یک سرنخ جدید یا کنار گذاشته شدن باشد.

به رسمیت شناختن

واکنش مردم نسبت به متن سریعتر به تصاویر است. مغز اشکال و رنگ ها را به سرعت پردازش می کند و سیگنال هایی را به مغز می فرستد که بلافاصله احساسات، افکار، خاطرات و عواطف مرتبط را تداعی می کند. هرچه شکل ها و رنگ ها ساده تر باشند، سریعتر این اتفاق می افتد. اگر می خواهید مشتریان فعلی و بالقوه یک لوگو، رنگ یا هر دو را ببینند و فوراً به شما و تنها شما فکر کنند، شناخت برند بسیار مهم است.

حرفه ای گری

این یکی آسان است – اگر می خواهید مشتریان شما را به عنوان یک کسب و کار حرفه ای ببینند، به یک تصویر حرفه ای نیاز دارید. نقطه شروع در اینجا یک لوگوی عالی است که توسط یک هویت تجاری عالی پشتیبانی می شود. اگر از یک تصویر استوک با رندر ضعیف یا یک لوگوی کپی شده از یک مولد آرم DIY استفاده می‌کنید، آن را متوقف کنید. تو همین الان متوقفش کن، تو

وفاداری به برند

در دنیای انتخاب‌ها و چندین ارائه‌دهنده خدمات که کالاهای تقریباً یکسانی را عرضه می‌کنند، وفاداری به برند جایی است که شما به برتری نیاز دارید. وقتی بین شرکت شما و شرکتی تقریباً یکسان در جاده انتخاب می‌کنید، می‌خواهید مشتریان و مشتریانتان به سمت شما برگردند، فقط به این دلیل که شما هستید و قبلاً هرگز آنها را ناامید نکرده‌اید. یک نام تجاری عالی به تقویت این وفاداری کمک می کند و به مشتریان شما چیزی بصری می دهد تا با آن ارتباط برقرار کنند و حفظ کنند.

ثبات

ما اکنون در زمانی زندگی می کنیم که یک کسب و کار در چندین پلتفرم وجود دارد. وب‌سایت، فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، وبلاگ‌ها، کارت‌های ویزیت، بروشورها، بسته‌های اطلاعات… هویت کسب‌وکار شما در همه جا نقش بسته است.

برخی از اشکال سازگاری در اینجا کاملاً ضروری است، اطمینان حاصل شود که برند شما در هر جایی که ظاهر می شود به درستی و واضح نشان داده می شود. این یکنواختی به شما کمک می‌کند تا ظاهر حرفه‌ای خود را حفظ کنید و اثربخشی وفاداری به برند شاداب را که باید ایجاد شود، افزایش می‌دهد.

نمایندگی

لوگوی شما طوری با مردم صحبت می کند که کلمات شما نمی توانند. زمانی که در اطراف نباشید از شما حمایت می کند، نماینده شما و کسب و کار شما است و از طرف شما صحبت می کند. مطمئن شوید که چیزهای درستی می گوید.

خودتان را متمایز کنید

در دریای رقابت، همه در تلاش هستند تا بزرگترین موج را ایجاد کنند. بسیاری از رقبای شما احتمالاً لوگوها و مارک های شگفت انگیزی دارند، در حالی که بسیاری دیگر چنین نیستند. وقتی نوبت به چالش می رسد، هر مزیتی مهم است، و خیلی خوب است که با لوگویی که جوراب مردم را از بین می برد، جلوتر از منحنی ها بمانید. متمایز شوید، جسور باشید و به مشتریان بالقوه نشان دهید که بهتر از پسر دیگر هستید، فقط به این دلیل که زیباتر هستید.

ارتباط یک پیام

همه طراحی ها دارای یک هدف واحد هستند – انتقال یک پیام تا حد امکان موثر. اگر پیام این است که کسب و کار شما خدماتی سریع، قابل اعتماد و دوستانه ارائه می دهد، چگونه لوگوی شما این موضوع را به سرعت و به طور موثر بیان می کند؟ طراح لوگوی شما می داند.

ایجاد مالکیت

لوگوی شما مال شماست هیچ کس دیگری نباید از آن استفاده کند. این یک مهر رسمی مالکیت است که بیان می‌کند هر جایی که کسی بتواند این علامت را ببیند، شرکت شما در مقام رسمی حضور دارد. از آنجایی که یک لوگوی عالی باید منحصر به فرد، نوآورانه و قابل شناسایی باشد.

انتظارات

پس از گذراندن مدت طولانی در محاصره شدن توسط نایک‌ها و اپل‌ها و آی‌بی‌ام‌های جهان، انتظار داریم که یک کسب‌وکار دارای نوعی هویت حرفه‌ای حداقل در قالب یک لوگوی مناسب باشد. اگر یک کسب و کار حتی این دارایی اساسی را ندارد، چرا باید با آنها ثبت نام کنیم؟ بدون آرم، تمام نکات بالا در سرما نادیده گرفته شده است، و هنوز قلب واقعی برای توسعه، مراقبت و نگهداری از جلوه های بصری آن شرکت قرار نگرفته است.

ممکن است فعالانه به این فکر نکنید (شاید مگر اینکه یک طراح باشید) اما چیزی نزدیک به این فرآیند فکری قطعاً در حال رخ دادن است، و این در نهایت تأثیر زیادی بر تصمیم گیری برای تماس با شرکت یا یکی از رقبای شما خواهد داشت.

هزارتو در کنار شما

ما در طراحی لوگو حرفه ای تخصص داریم . اگر کسب و کار شما هنوز لوگو ندارد، یا حتی اگر لوگو دارد اما نیاز به بهبود یا تغییراتی دارد، به مطالعات موردی نشان‌واره و برند ما نگاهی بیندازید و به ما اطلاع دهید . همانطور که امیدواریم از مطالب بالا آموخته اید، لوگو چیزی نیست که کسب و کار شما فقط برای آن هزینه کند و فراموش کند.

این دارایی‌ای است که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید و اگر به‌درستی و با دقت توسط یک طراح حرفه‌ای انجام شود، می‌تواند در طول زمان بازدهی استثنایی داشته باشد.

رنگ های لوگو چگونه انتخاب می شوند؟

در هنگام سفارش شما می توانید اگر رنگ خاصی مدنظرتان است بگویید اما در کل رنگ را براساس طرح لوگو و متناسب با تجارت شما انتخاب می شود تا در آینده برند شما موفق شود.

هزارتو نیاز برای داشتن یک لوگو برای کسب و کار شما + 10 دلیل
عضویت در خبرنامه ایمیلی هزاتو
پاسخ دهید
اشتراک گذاری این محتوا در:
فهرست مطلب