به عنوان یک پزشک، کیفیت های طراحی وب سایت دندانپزشکی مختلفی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. طراحی و سفارشی سازی وب سایت بسیار مهم است. اگر به دنبال توسعه دهنده ای برای یک وب سایت دندانپزشکی هستید، کار با ما را در نظر بگیرید آژانس طراحی وب سایت یا فردی که برند شما را به بهترین شکل ممکن معرفی می کند.
هدف از داشتن یک وب سایت، نمایندگی، بازاریابی و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است. به همین دلیل، شما نیاز به وب سایتی دارید که خدمات شما را جذب کرده و به کاربرانتان منتقل کند.
برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری ، در نظر گرفتن ویژگی های زیر برای طراحی وب سایت دندانپزشکی الزامی است:
1. خدمات دندانپزشکی
برای طراحی وب سایت دندانپزشکی، صفحه خدمات بسیار مهم است. زیرا بیماران را در مورد نوع خدمات ارائه شده در کلینیک دندانپزشکی راهنمایی می کند.
به عنوان مثال، اگر شروع به کار کرده اید، باید اطلاعات دقیقی در مورد نوع خدماتی که ارائه می دهید ارائه دهید. در همان صفحه می توانید اعلام کنید که آیا خدمات دندانپزشکی را به بزرگسالان، کودکان یا هر دو ارائه می دهید.
علاوه بر این، هر سرویس باید هزینه را نشان دهد. این امر باعث می شود که بیماران دندانپزشکی برای خدمات مورد نیاز خود بودجه بندی کنند.
2. رزرو آنلاین
دورانی که مردم مجبور بودند برای رزرو نوبت، صف های طولانی تشکیل دهند، گذشته است. طراحی وب سایت دندانپزشکی باید شامل یک سیستم رزرو آنلاین باشد. برای بیمار آسانتر است که در مناسبترین زمان، قرار ملاقات بگذارد.
همچنین باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. با داشتن یک وب سایت، تنها چیزی که نیاز دارید تلفن یا رایانه خود است. برخلاف روش رزرو فیزیکی که کند و زمان بر است، رزرو آنلاین این فرآیند را سریع و راحت می کند.
با این حال، برای اطمینان از اینکه مشتریان شما می توانند به راحتی رزرو آنلاین انجام دهند، باید یک صفحه اختصاصی برای رزرو آنلاین ایجاد کنید.
در حالت ایدهآل، این صفحه باید شامل سؤالات متداول در مورد مواردی مانند سیاستهای لغو و ساعات بازدید باشد. هدف از این کار کمک به سفر آنهاست.
3. گواهینامه ها و مجوزات
گواهینامه ها و مجوزات برای انواع مشاغل الزامی است. برای طراحی وب سایت دندانپزشکی، داشتن بخش گواهینامه بسیار مهم است. این گواهی تاییدی بر خدمات دندانپزشکی ارائه شده در یک کلینیک است. همچنین، رضایت مشتری را نشان می دهد و همچنین برای بیماران جدید، به ایجاد اعتماد کمک می کند.
4. محتوای سلامت دندان
با محتوای با کیفیت، برقراری ارتباط و تبدیل مشتریان آسان تر است. به عنوان مثال، از بخش وبلاگ برای انتشار محتوای با کیفیت استفاده کنید. برای بیمارانی که به دنبال اطلاعات مربوط به دندانپزشکی هستند، بخش وبلاگ باید به اکثر سوالات پاسخ دهد. نمونهای از پستهایی که باید منتشر شوند، راهنماهای نحوه انتشار است.
5. روش های پرداخت
طراحی وب سایت دندانپزشکی باید گزینه های پرداخت پذیرفته شده در یک کلینیک را نشان دهد. قبل از مراجعه بیمار به کلینیک، باید از نحوه انجام صورت حساب آگاه باشد. روش های پرداخت مختلفی مانند پرداخت آنلاین، نقدی یا پرداخت کارت اعتباری وجود دارد.
اطمینان حاصل کنید که گزینه های پرداخت موجود را انتخاب کرده اید تا مشتری شما بتواند آماده بیاید.
بهترین طراحی وب سایت دندانپزشکی
چگونه باید وب سایت دندانپزشکی خود را طراحی کنید؟ یک طراحی خوب وب سایت دندانپزشکی باید بازدیدکنندگان وب شما را جذب و درگیر کند. همچنین باید در مورد برند شما صحبت کند و شما را از رقبایتان متمایز کند.
برخی از بهترین کیفیت های طراحی وب سایت دندانپزشکی که باید پیاده سازی کنید عبارتند از:
1. سئو
بهینه سازی موتورهای جستجو برای رتبه بندی و دیده شدن یک وب سایت در موتورهای جستجو بسیار مهم است. استخدام آژانس طراحی وب سایت بسیار بهتر است زیرا نه تنها وب سایت شما را طراحی می کنند بلکه آن را بهینه می کنند.
به عنوان مثال، آنها محتوا، توضیحات متا و برچسب های عنوان را با استفاده از کلمات کلیدی بهینه می کنند. یک وب سایت بهینه شده شانس بالاتری برای رتبه بندی در صفحات اول گوگل و سایر موتورهای جستجو دارد. این امر شانس جذب ترافیک و دید را افزایش می دهد.
2. پاسخگویی تلفن همراه
دستگاهی وجود دارد که برای اکثر مردم آشناتر است، گوشی موبایل است. با یک وب سایت دندانپزشکی واکنش گرا، دسترسی مشتریان به خدمات شما از هر مکانی آسان تر است. مشتریان را فقط به استفاده از دستگاه های دسکتاپ محدود نمی کند.
داشتن یک وب سایت که با اندازه های مختلف صفحه نمایش سازگار باشد یک مزیت اضافی است. کاربران در انتخاب دستگاهی که با آن راحتتر هستند آزادند.
به همین دلیل، اطمینان حاصل کنید که وب سایت در همه دستگاه ها به طور یکسان عمل می کند. برای بررسی اینکه آیا وب سایت شما برای موبایل ریسپانسیو است یا خیر، از آن استفاده کنیدتست سازگاری با موبایل در گوگل.
3. آسان برای حرکت
تمام صفحات یک وب سایت باید به یکدیگر پیوند داده شوند. همچنین صفحه اصلی باید مشتریان را به مهمترین صفحات وب سایت هدایت کند.
قبل از راه اندازی یک وب سایت، تست کنید تا ببینید چقدر استفاده از آن آسان است. به یاد داشته باشید، بیماران بسیار خاص هستند. اگر مجبور باشند برای دسترسی به اطلاعات صفحات مختلفی را مرور کنند، ممکن است آنها را از دست بدهید. اطمینان حاصل کنید که طراحی وب سایت به راحتی از صفحه ای به صفحه دیگر حرکت می کند.
4. تصاویر
برای طراحی وب سایت دندانپزشکی، تصاویری را اضافه کنید که نشان دهنده خدماتی است که ارائه می دهید. از داشتن تعداد زیاد تصاویر دانلود شده خودداری کنید. داشتن تصاویر اصلی منعکس کننده کلینیک شما است و خدماتی را که ارائه می دهید ثابت می کند.
تصاویر بسیار جذاب هستند. به عنوان مثال، می توانید تصویری از یک دندانپزشک را در حین انجام یک روش درمانی یا یک اتاق دندانپزشکی اضافه کنید. اینها تصاویر ساده ای هستند که بیماران می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.
علاوه بر این، با این تصاویر می توانید اعتماد ایجاد کنید و شکاف بین خدمات خود و بیماران جدید را پر کنید.
به این موضوع فکر کنید، شما به آنها نگاهی اجمالی به محیط کلینیک خود می دهید و این می تواند به آنها کمک کند تا با نمایش شفافیت تصمیم بهتری بگیرند.
5. فراخوان برای اقدام (CTA)
CTA نقش مهمی در طراحی وب سایت دندانپزشکی دارد. افزودن CTA مناسب در وب سایت می تواند منجر به افزایش تبدیل وب سایت شود. نقش CTA این است که کاربر را مجبور به برداشتن یک گام خاص کند.
به عنوان مثال، یک CTA داشته باشید که بازدیدکنندگان یا بیماران وب سایت شما را برای رزرو نوبت راهنمایی می کند. CTA ها می توانند به شکل دکمه، متن، پاپ آپ و غیره باشند. مطمئن شوید که پیام ساده ای دارند که بیمار بتواند آن را درک کند.
6. درک آسان
پس از ورود به وب سایتی که دقیقاً همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید اما پر از اصطلاحات تخصصی است، چه احساسی دارید؟ کاملاً دور از انتظار است. برای طراحی وب سایت دندانپزشکی، مطمئن شوید که از اصطلاحات دندانپزشکی زیادی که برای بیماران سخت است استفاده نکنید.
سعی کنید از اصطلاحات ساده ای استفاده کنید که به راحتی قابل خواندن و درک باشند. همچنین، اگر مجبور به استفاده از اصطلاحات تخصصی هستید، مطمئن شوید که در استفاده از آنها زیاده روی نکنید. شما همچنین می توانید سعی کنید یک توضیح ساده ارائه دهید، که درک آن را برای کاربران سایت شما آسان تر می کند.
7. اهرم در ویدئو
تعداد بسیار کمی از مردم مایل به خواندن تکه های طولانی متن هستند. اکثر مردم محتوای وب سایت را مرور می کنند. اگر داشتن متون طولانی در سند برای شما ضروری است، اجرای یک ویدیو را در وب سایت خود در نظر بگیرید.
اکثریت مردم مجازی هستند. به عنوان مثال، میتوانید راهنماهای نحوه کار را با استفاده از ویدئو نشان دهید. گوش دادن به جای خواندن برای کسی آسانتر است. به یاد داشته باشید، وب سایت دندانپزشکی برای یک بیمار است.
این بدان معنی است که آنها به راه حل های سریع برای مشکلات خود نیاز دارند. این امر باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت شما و افزایش نرخ تبدیل می شود.
هزینه طراحی سایت دندانپزشکی
هزینه طراحی سایت حرفه ای و دندانپزشکی چقدر باید باشد؟ خب، جواب خیلی آسان نیست. هزینه طراحی وب سایت بین موارد مختلف متفاوت است آژانس های طراحی وب سایت و توسعه دهندگان وب اجازه دهید هزینه های متفاوتی را که می توانید انتظار داشته باشید بررسی کنیم.
وقتی نوبت به هزینه یک وب سایت می رسد، می توانید یک فریلنسر استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد یا با یک آژانس توسعه وب کار کنید. می توانید هر دو را پرس و جو کنید و سپس قیمت ها را مقایسه کنید. با این حال، کار با آژانس مقرون به صرفه تر است.
با یک آژانس، شانس ارائه خدمات بیشتر از طراحی وب سایت بسیار بیشتر است. آنها خدمات نگهداری، بازاریابی و سئو را ارائه خواهند داد. همچنین، اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند، ممکن است هاست رایگان وردپرس را ارائه دهند. این مقرون به صرفه است.
از طرف دیگر، اگر با یک فریلنسر کار کنید، در نهایت هزینه بیشتری خواهید پرداخت. ابتدا هزینه هاست را پرداخت می کنید. اکثر فریلنسرها برنامه میزبانی ندارند. در مرحله بعد، شما باید برای طراحی وب هزینه کنید،خدمات بهینه سازی سئوو تولید محتوا و…
طراحی سایت مطب دندانپزشکی
طراحی وب سایت مطب دندانپزشکی کمی پیچیده تر از وب سایت های معمولی است. دارای محتوا و ویژگی های بیشتری است. همانطور که از نام آن پیداست، خدمات درمانی و خدمات دندانپزشکی، امور اداری و مالی را انجام می دهد.
برای طراحی وب سایت مطب دندانپزشکی موارد زیر را هم در نظربگیرید:
- رزرو آنلاین
همانطور که قبلا ذکر شد، رزرو آنلاین جایی است که بیمار با دندانپزشک قرار ملاقات می گذارد. او تاریخ و زمان را برنامه ریزی می کند.
- اطلاعات تماس
طراحی چنین وب سایتی نیاز به ثبت اطلاعات تماس مطب دندانپزشکی دارد. این شامل مکان، آدرس، شماره تلفن همراه و نقشه است. با این اطلاعات، یک بیمار می تواند اعتماد ایجاد کند و در صورت لزوم با شما تماس بگیرد.
- سابقه بیمار
وب سایت دندانپزشکی باید دارای سابقه بیماران باشد. پرونده باید دارای اطلاعات اولیه، تاریخچه دندانپزشکی و سایر جزئیات باشد. این رکورد بسیار محرمانه است. به همین دلیل، این اطلاعات توسط ادمین یا یک کارمند خاص قابل دسترسی است.
- خدمات و درمان های دندانپزشکی
هنگامی که یک بیمار از وب سایت شما بازدید می کند، باید به دنبال خدمات و درمان های دندانپزشکی باشد که شما ارائه می دهید. این بدان معنی است که وب سایت شما باید این اطلاعات را بدون کنار گذاشتن جزئیات خاصی ثبت کند.
نتیجه
وب سایت دندانپزشکی با ظاهری حرفه ای به اعتمادسازی با بیماران شما کمک می کند. این امر تأثیر مثبتی بر کلینیک یا مطب دندانپزشکی شما خواهد داشت.
با استفاده از این راهنما، می توانید تغییرات لازم را در وب سایت دندانپزشکی خود ایجاد کنید و آن را به بهترین منبع آرامش برای بیماران خود تبدیل کنید!