بازاریابی, سئو, وب سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی + 9 راهنمایی

آیا نمی دانید چگونه طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی را انجام دهید؟ راه اندازی کسب و کار آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی خود یک ماجراجویی هیجان انگیز است. صنعت زیبایی جهانی سریعتر از همیشه در حال رشد است و انتظار می رود تا سال 2025 به 800 میلیارد دلار برسد یا حتی از آن فراتر رود .

در دوران همه‌گیری کووید-19، خرید محصولات زیبایی به‌صورت آنلاین بسیار رایج‌تر است، زیرا مردم ترجیح می‌دهند در خانه بمانند. فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در حال تغییر از خرید سنتی به خرید آنلاین است. 

در مقاله فرمول کامل راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی از نظر فرآیندهای عملیاتی، منابع، بازاریابی و… را گردآوری کرده ایم. برای راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی چه نیازی است؟ بیا شروع کنیم!

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

ما مراحل اساسی در مورد چگونگی طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی را ارائه کرده ایم. وقت خود را صرف گذراندن هر یک از این مراحل کنید تا رویای آرایش خود را به واقعیت تبدیل کنید و از امروز شروع به کار با فروشگاه اینترنتی خود کنید!

 خط تولید محصولات زیبایی را انتخاب کنید و یک مفهوم برند سازی ایجاد کنید

مدت ها قبل از اینکه مدل کسب و کار خود را انتخاب کنید، باید مفهوم برند آینده خود را توسعه دهید و یک خط محصول برای فروشگاه اینترنتی خود پیدا کنید. 

وقتی نوبت به تحقیق محصول می رسد، ابتدا می توانید با آمازون شروع کنید. آمازون پایگاه مشتریان زیادی دارد و به عنوان مکانی عالی برای جستجوی اطلاعات شناخته شده است. برای ایده‌های محصول ، «بهترین فروشندگان در زیبایی و مراقبت شخصی» آمازون را بررسی کنید . در این فهرست، می‌توانید نظرات مشتریان، قیمت فروش پیش‌بینی‌شده و توضیحات مفصلی را که باید به فروشگاه خود اضافه کنید، بررسی کنید. محصولاتی با قیمت‌های فروش از 25 دلار تا 100 دلار جستجو کنید، زیرا این دسته قیمت بیشترین حاشیه تجاری را دارد. همچنین لیست های مشابهی در AliExpress، eBay و Alibaba وجود دارد. 

پرفروش ترین ها فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

گروه ها و صفحات مربوطه را در فیس بوک و اینستاگرام تجزیه و تحلیل کنید تا اطلاعاتی در مورد محصولات آرایشی پرفروش به دست آورید. می‌توانید اینفلوئنسرها و برندها را دنبال کنید تا از روندهای فعلی مطلع شوید. روش دوم جاسوسی از تبلیغات آرایشی برای قوی شدن طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی است. هنگامی که با تبلیغاتی در فیس بوک مواجه می شوید که بیشترین میزان تعامل را دارد، این دلیل قوی است که این محصول زیبایی خاص تقاضای بالایی دارد. تعامل تبلیغاتی تعداد تعاملاتی است که می توان در بخش شفافیت صفحه فیس بوک یافت. 

همچنین می توانید Google Trends  را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید آیا علاقه فزاینده ای به ایده محصول شما وجود دارد یا خیر. در مجلات زیبایی مانند Allure، Instyle مشترک شوید تا از موارد مد روز مطلع شوید. این روزها، خریداران از یک شرکت خواستار شفافیت کامل هستند و به دنبال لوازم آرایشی بدون ظلم با مواد ارگانیک هستند. به خاطر داشته باشید که مردان در حال حاضر بازار قابل توجهی در صنعت زیبایی دارند.  


روندهای صنعت زیبایی

یک طرح تجاری فروشگاه لوازم آرایشی بنویسید 

طرح کسب و کار فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی گامی مهم در دستیابی به اهداف تجاری کوتاه مدت و بلند مدت است. یک طرح تجاری دقیق برای فروشگاه لوازم آرایشی شما می تواند به شما کمک کند تاکتیک های خود را شناسایی کنید، اهداف خود را مشخص کنید، موانع احتمالی را کشف کنید و منابع مورد نیاز خود را ارزیابی کنید. اگر بودجه لازم برای سرمایه گذاری تجاری خود را ندارید، سرمایه گذاران به یک طرح تجاری نیاز دارند تا بفهمند آیا تجارت الکترونیک شما می تواند سود داشته باشد یا خیر.

این اجزا باید به طرح تجاری تجارت الکترونیک شما اضافه شوند :

خلاصه اجرایی

توضیحات شرکت

محصولات و خدمات

تحلیل بازار 

برنامه ی بازاریابی 

عملیات تجاری 

طرح مالی

ضمیمه

یک پلتفرم تجارت الکترونیک را انتخاب کنید و یک فروشگاه اینترنتی فروشگاه لوازم آرایشی آنلاین ایجاد کنید 

فروش آنلاین محصولات زیبایی مانند گذشته دشوار نیست. انواع مختلفی از پلتفرم‌ها و ابزارهای تجارت الکترونیک وجود دارد که به شما امکان می‌دهد یک فروشگاه لوازم آرایشی آنلاین با هزینه کمتر بسازید. هنگام ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک، باید عوامل زیادی مانند ویژگی های سایت، عملکرد، مقیاس پذیری، امنیت، سهولت استفاده، SEO (بهینه سازی موتور جستجو)، راه حل های پرداخت و موارد دیگر را در نظر بگیرید. 

فروشگاه لوازم آرایشی آنلاین خود را بازاریابی کنید 

بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک شکست می خورند، زیرا فروشگاه های تجارت الکترونیک خود را به طور موثر بازاریابی نمی کنند. یک استراتژی بازاریابی مناسب برای هر کسب و کار آنلاین حیاتی است. در اینجا چند ابزار بازاریابی قدرتمند وجود دارد:

بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

از نظر بازاریابی رسانه های اجتماعی برای یک تجارت زیبایی، پلتفرم های فیس بوک و اینستاگرام بهترین راه برای تبلیغ محصولات شما هستند. می توانید برای فروشگاه لوازم آرایشی خود یک حساب اینستاگرام و فیس بوک ثبت کنید و برای جذب مشتریان جدید شروع به ارسال محتوا (متن، عکس، ویدیو، استوری) کنید. شما همچنین می توانید کمپین های تبلیغاتی پولی را با تمرکز بر جمعیت شناسی و مکان مخاطبان خود اجرا کنید. 

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

کلمات کلیدی بسیار جستجو شده را در فروشگاه آنلاین زیبایی خود بگنجانید تا در موتورهای جستجوی مانند گوگل، بایدو یا یاهو سئو بالاتری کسب کنید. همچنین ایده خوبی است که ساختار وب سایت خود را به گونه ای تنظیم کنید که تمام محتوا به راحتی توسط خزنده های وب گوگل ایندکس شود. 

بازاریابی محتوا

یک استراتژی بازاریابی محتوا راه اندازی کنید تا به مشتریان بالقوه خود محتوای ارزشمند و مرتبط ارائه دهید. به عنوان مثال، اگر محصولات مراقبت از پوست را می فروشید، می توانید شروع به ارسال نکات زیبایی در مورد روتین های روزانه مراقبت از پوست کنید. اگر فونداسیون یا کانسیلر می فروشید، می توانید پست های وبلاگی در مورد کانتورینگ یا چگونگی پیدا کردن بهترین رنگ ها برای رنگ پوست خود بنویسید.

بازاریابی تأثیرگذار زیبایی

اینفلوئنسر مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی موثر با ROI (بازده سرمایه گذاری) بالاتر برای یک کسب و کار زیبایی آنلاین است. با توجه به ماهیت محصول، مشتریان قبل از خرید از توصیه های سازندگان آنلاین مورد علاقه خود پیروی می کنند. کار با تأثیرگذاران زیبایی (بلاگرها، وبلاگ نویسان، اینستاگرامرها) می تواند آگاهی از برند شما را افزایش دهد.

بازاریابی تأثیرگذار زیبایی اعتبار تصویر: Sotrender

هزینه راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی چقدر است؟

قیمت توسعه فروشگاه لوازم آرایشی شامل عوامل زیادی مانند سختی پروژه، راه اندازی، طراحی، نرخ توسعه دهنده، میزبانی، ادغام شخص ثالث، ویژگی ها و نگهداری است.

فروش را با فروشگاه زیبایی آنلاین خود شروع کنید

آماده طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی خود هستید؟ اگر به درستی انجام شود، فروش لوازم آرایش آنلاین می تواند یک ایده تجاری سودآور برای شروع همین حالا باشد. 

ما میتوانیم با برند های زیبایی کار کنیم و طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی آن هارا تکمیل و پشتیبانی کنیم می‌دانیم که هر کسب‌وکار زیبایی نیازهای خاص خود را دارد. اگر می خواهید در مورد نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بیشتر بدانید، فرم مشاوره را پر کنید تا مدیران ما به زودی با  شما تماس بگیرند.

آیا فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی دارید؟ تجربه خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید