طراحی سایت گل فروشی ، گل فروشان با نزدیک شدن به تعطیلات و روز ولنتاین در گوشه و کنار، دیگر زمانی برای اصلاح وب سایت گل خود وجود ندارد. اداره سرشماری ایالات متحده نشان داد که فروش تجارت الکترونیک برای سه ماهه دوم سال 2019 در مجموع به 139.7 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به سه ماهه اول سال 8.3 درصد (± 0.9٪) افزایش داشته است. روی وب سایت گل خود تمرکز کنید.
در زیر لیستی از 5 مورد ضروری وب سایت گل فروشی وجود دارد که خریداران آنلاین را جذب می کند و به به حداکثر رساندن SEO شما کمک می کند.
1. ظاهر سایت گل فروشی و محصولات
بیایید با ظاهر طراحی سایت گل فروشی شروع کنیم – اگر طراحی سایت گل فروشی شما دقیقاً شبیه وب سایت های رقیب شما است، زمان تغییر فرا رسیده است. متأسفانه برای صنعت گل در یک زمان به دست آوردن یک وب سایت گل فروشی محدود بود، بنابراین چه اتفاقی می افتد؟ گلفروشان در نهایت به وبسایتی میرسند که دقیقاً شبیه سایر وبسایتهای گلدار است – همان قالب، ظاهر و حس یکسان.
چرا که این یک معامله بزرگ است. آرم و نام شما در وب سایت گل فروشی سایت نمایش داده می شود، بنابراین مطمئناً مردم می دانند که این وب سایت گل شما است؟ خوب، نه لزوما، خریداران برای بازگشت به وب سایت گلدار شما به یک تجربه یادبود نیاز دارند و این برای شناخت برند شما خوب نیست. اگر وب سایت شما در جستجوی محلی شبیه تمام وب سایت های رقیب شما باشد، واقعاً چه تجربه به یاد ماندنی را به خریداران خود می دهید؟ چگونه به یاد می آورند که به وب سایت یا برند شما بازگردند؟
لطفاً مطمئن شوید که طراحی سایت گل فروشی شما از رقبای گلدار شما در منطقه محلی شما در جستجوی Google متمایز است.
محصولات – علاوه بر ظاهر وب سایت دقیقاً مشابه رقیب خود، آیا دقیقاً همان محصولات را نیز ارائه می دهید؟ اگر چنین است، اکنون زمان آن است که روی کارهای خلاقانه خود سرمایه گذاری کنید و شاهکارهای گل خود را به نمایش بگذارید.
من همیشه می گفتم: ” اگر مونه وب سایتی پر از تصاویر محصول ونسان ون گوگ داشته باشد، چه؟” – خوب، شاید بهترین قیاس نباشد، اما نکته را متوجه شدید. گلفروشان، شما موجودات خلاقی هستید، هنرمندان چیرهدستی – روی یک عکاس سرمایهگذاری کنید و کارهای طرحهای گل خود را به نمایش بگذارید. همچنان میتوانید از تصاویر محصول دیگری استفاده کنید که متعلق به شما نیست، فقط آنها را با طرحهای خود ترکیب کنید.
Take Away: یک طراحی سایت گل فروشی زیبا داشته باشید که از رقبای شما متمایز باشد – این یکی از مهمترین عناصر کلیدی برای داشتن یک تجارت الکترونیک گل است.
2. صفحه سوالات متداول (FAQ).
چرا به یک صفحه پرسش و پاسخ در طراحی سایت گل فروشی خود نیاز دارید؟ خوب، آنها در موتورهای جستجو رتبه بسیار خوبی دارند.
پاسخ دادن به این نوع سوالات خرید گل می تواند افرادی را به همراه داشته باشد که حتی ممکن است درباره کسب و کار گل شما اطلاعی نداشته باشند، اما پاسخی برای درخواست جستجوی خود در سایت شما پیدا کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر روی آن کلیک کنند.
مشتریان همچنین عاشق خواندن محتوای کاربر پسند ساده هستند که به آنها امکان می دهد پاسخ های سریع به سؤالات خود را دریافت کنند و در نهایت داشتن یک صفحه سؤالات متداول گلدار در وب سایت شما به مشتریان نشان می دهد که شما علاقه مند هستید به آنها کمک کنید تا پاسخ سؤالات خود را پیدا کنند – به آنها احساس اعتماد می کنید. تجارت گل شما
میتوانید سؤالات و پاسخهایی درباره اطلاعات دقیق تحویل، مکانهای تحویل، تعویضها، کارگاهها، اشتراکها، نحوه مراقبت از چیدمانهای گل خریداری شده و موارد دیگر اضافه کنید. یک صفحه سؤالات متداول خرده فروشی گل ایجاد کنید و همچنین یکی را در صفحه خدمات عروسی خود ارسال کنید زیرا این سؤالات و پاسخ ها متفاوت خواهند بود.
برای سوالات متداولطراحی سایت گل فروشی /عروسی، نمونه سوالات اینجا را کلیک کنید.
3. نشانه گذاری سایت گل فروشی
در حال حاضر کمی فنی تر، سایت گل فروشی شما باید دارای نشانه گذاری طرحواره باشد. برای برخی، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که نشانه گذاری طرحواره در دنیا چیست؟ نشانهگذاری طرحواره معمولاً به آن فقط طرحواره گفته میشود (واژگان معنایی برچسبها) که در وبسایت خود قرار میدهید تا به موتورهای جستجو کمک کند نتایج بهتر و مهمتری را برای کاربران ارائه دهند.
Schema همچنین به موتورهای جستجو می گوید که داده های شما در واقع چه معنایی دارند. افزودن نشانهگذاری طرحواره به وبسایت خود، نحوه نمایش صفحه شما در موتورهای جستجو را با تشدید درخشان بخشهای غنی که در زیر عنوان صفحه نمایش داده میشوند، بهبود میبخشد.
4. امنیت وب سایت گل فروشی
من هنوز تعداد زیادی گل فروشی را می بینم که وب سایت های گلدار دارند که HTTPS -امن نیستند. دلیل ضروری بودن SSL این است که اطلاعات حساس ارسال شده از طریق اینترنت را رمزگذاری شده نگه دارید تا فقط گیرنده بتواند به آن دسترسی داشته باشد. همچنین، گوگل وبسایتهایی را دوست دارد که دارای امنیت HTTPS-SSL هستند که به آنها رتبه بهتری میدهد و علاوه بر این، اعتماد ایجاد میکنید و قدرت برند گلدار خود را افزایش میدهید.
چگونه بررسی کنیم که آیا اتصال وب سایت گل شما ایمن است یا خیر
- در گوگل کروم، سایت گل فروشی را باز کنید.
- برای بررسی امنیت وب سایت، در سمت چپ آدرس وب، به وضعیت امنیتی نگاه کنید:
- امن است
- اطلاعات یا ایمن نیست
- پایمن یا خطرناک نیست
- برای مشاهده جزئیات وب سایت، روی نماد کلیک کنید
- خلاصهای از نحوه خصوصی بودن Google Chrome را مشاهده خواهید کرد که این اتصال را چگونه میداند – تنها نمادی که هر وبسایت گلدار باید داشته باشد قفل
است.
5. صفحه اشتراک گل
اگر از بازدیدکنندگان مکرر فیسبوک هستید، مطمئن هستم که تعداد زیادی از مشاغل یا سخنگویان افراد مشهور را دیدهاید که گزینههای هدیه اشتراکی را از زیبایی، چای، قهوه، لباس و حتی اقلام حیوان خانگی ارائه میدهند. بله، من وسوسه شدهام و در واقع خودم برای چند نفر ثبتنام کردهام- هیجان زمانی که هدایای خود را ماهانه از طریق پست دریافت میکنم به وجود میآید، این برای من شادی خالص است.
اشتراک های گل به درآمدهای مکرر اجازه می دهد. شما می توانید قیمت پایین تر، متوسط و بالا داشته باشید و به مشتریان اجازه دهید برنامه تحویل خود را انتخاب کنند – هفتگی، دو هفته ای، ماهانه یا سه ماهه . میتوانید اشتراکهایی را با گلها، گیاهان، ساکولنتها و خوراکیها ارائه دهید. با اشتراک های گلدار خود هر چقدر که دوست دارید خلاق باشید و برای ثبت نام هدیه ها یا مشوق هایی ارائه دهید.
اکنون زمان آن است که صفحه اشتراک گل خود را قبل از تعطیلات بالا ببرید – اگر بتوانید در اسرع وقت این صفحه را در وب سایت گل خود راه اندازی کنید!
توجه: در این مقاله به اهمیت داشتن سایت گل فروشی واکنش گرا اشاره ای نشده است، اکثر وب سایت های گلدار واکنش گرا هستند اگر مال شما نیست لطفاً همین امروز آن را تغییر دهید. یک وبسایت واکنشگرا با توجه به دستگاهی که کاربر روی آن قرار دارد تغییر میکند تا برای مشاهده و خرید بهتر با آن صفحه مطابقت داشته باشد …
بدون دیدگاه