Banner

11 دلیل برای طراحی سایت شرکت پیمانکاری

هزارتو 11 دلیل برای طراحی سایت شرکت پیمانکاری
11 دلیل برای طراحی سایت پیمانکاری

طراحی سایت شرکتی برای شرکت پیمانکاری . بر خلاف تعدادی از موانع روزانه که یک شرکت پیمانکاری به دلیل مسائل پیش بینی نشده ای که همیشه در یک کار ظاهر می شود، باید با آنها مقابله کند، طراحی سایت شرکت پیمانکاری برای شما یک دارایی تجاری است (بله، دارایی) که 100٪ تحت کنترل شماست. استفاده از بازاریابی دیجیتال برای کمک به بهبود حضور آنلاین خود و در نتیجه کمک به شما در دستیابی به اهداف تجاری که دارید، کاری است که همه پیمانکاران و شرکت های ساختمانی باید انجام دهند. اگر طراحی سایت شرکت پیمانکاری خود را انجام نمی دهید، پس باید شروع کنید.

با این حال، ما خبرهای خوبی داریم، تنها کاری که شما باید انجام دهید که برای طراحی سایت شرکت پیمانکاری موثر است با ما باشید تا این موارد را مرور کنیم.

نمیدانید چرا طراحی سایت شرکت پیمانکاری خودرا تکمیل کنید ؟ ما شما را تحت پوشش قرار دادیم:  چرا طراحی وب سایت برای کسب و کار مهم است؟

فکر نمی کنید حتی به یک وب سایت برای شرکت ساختمانی خود نیاز دارید؟ خوب، در اینجا 11 دلیل برای مخالفت ما آورده شده است تا شما را قانع کنیم که چرا باید طراحی سایت شرکت پیمانکاری خود را پیگیری کنید.

 

1. هیچ کس دیگر از صفحات زرد استفاده نمی کند

ژانویه 2019، این زمانی بود که صفحات زرد، پس از 51 سال، چاپ در بریتانیا متوقف شد. اکنون به صفحه زرد نگاهی بیندازید و اندازه آن را با صفحات زرد حتی چند سال پیش مقایسه کنید. این باید به اندازه کافی نشانه باشد تا به شما در درک روند نزولی تهاجمی کمک کند.

97 درصد از مصرف‌کنندگان از اینترنت برای یافتن مشاغل محلی استفاده می‌کنند، با تمرکز تلاش‌های خود در فضای آنلاین (جایی که نرخ تبدیل بسیار بالاتر است) نه تنها می‌توانید بازگشت سرمایه خود را با سهولت بیشتری پیگیری کنید، بلکه بازدهی بسیار بیشتری را مشاهده کنید.

2. دفاع از ارزش شما

با طراحی سایت شرکت پیمانکاری خود شما هویت آنلاین شرکتتان را ساخته اید. وقتی صحبت از صحبت های مردم در مورد شرکت شما به صورت آنلاین می شود، صدای شما باید بلندترین باشد. حتی اگر از طریق دهان به دهان شهرت فوق العاده ای داشته باشید، ممکن است کسب و کار فراتر از دایره ارجاعات خود را از دست بدهید زیرا اطلاعات مربوط به شرکت شما در فضای آنلاین تقریباً مثبت نیست.

در بسیاری از موارد، مهم نیست که چه می گویید یا چگونه آن را می گویید، مهم این است که در گذشته چه کرده اید. اگر حضور آنلاین نداشته باشید، چگونه می خواهید کارهایی را که انجام داده اید به مشتریان بالقوه خود نشان دهید؟ اگر وب سایتی نداشته باشید که توصیفات مشتریان را نشان دهد، چگونه می خواهید آن پروژه بازسازی با بودجه سنگین را که نیاز به مراجع دارد انجام دهید؟ وب سایت شما پسوند مستقیم شماست، آن را با طراحی سایت شرکت پیمانکاری خود به یک پسوند خوب تبدیل کنید.

3. متمایز شدن از رقابت شما

وقتی صحبت از متمایز شدن از رقبای شما می شود، کار شما باید خودش صحبت کند. برای شرکت هایی که بیش از 10 سال در اطراف هستند، این مشکلی نیست. مشکل این است که شرکتی که 2 سال است کار خود را به صورت آنلاین نشان می دهد. هر ساخت و ساز جدید عالی به نظر می رسد. صنعت خوب، مهارتی است که پایدار باشد. طراحی سایت شرکت پیمانکاری باید جوری باشد که نشان دهد ساختمان شما چقدر دوام دارد، در غیر این صورت در معرض خطر از دست دادن کسب و کار به دلیل رقابت بی تجربه هستید.

4. مبارزه با کمبود نیروی کار

بر کسی پوشیده نیست که دنیای امروز کمبود عمده نیروی کار ماهر دارد. این بدان معنا نیست که آنجا وجود ندارد. همچنین بر کسی پوشیده نیست که اکثریت قریب به اتفاق مردم یک شرکت را قبل یا در طول فرآیند درخواست در گوگل جستجو می کنند. طراحی سایت شرکت پیمانکاری خود را جوری قوی کنید که به مردم نشان دهد چرا باید استعدادهایشان را به سمت شما ببرند.

5. کاهش فصل کند

همانطور که نور روز شروع به کاهش می کند، جریان کار به شرکت های ساختمانی نیز کاهش می یابد. در حالی که برخی از مشاغل وجود دارد که می توان در طول زمستان انجام داد، تاثیر فصل زمستان بر روند کار ساخت و ساز می تواند به شرکت هایی که برای آن آمادگی ندارند آسیب برساند. اگربعد از طراحی سایت شرکت پیمانکاری خوذ وب‌سایتتان به درستی هدف‌گذاری شود، می‌تواند به شما کمک کند تا انواع پروژه‌های خاصی را به صفر برسانید، این می‌تواند در طول ماه‌های کند بسیار مؤثر باشد تا سعی کنید تا جایی که ممکن است کارهای پرکننده را به دست آورید.

6. کار خود را به طور موثر نمایش دهید

نجاران خوب به کار خود و همچنین تصاویر افتخار می کنند. نمایش آنلاین اینها راهی عالی برای نشان دادن آنچه به مردم هنگام انجام کار خود با شما به دست می‌آید است. موثرترین راه برای نمایش آنلاین کارتان از طریق بخش نمونه کارها از یک وب سایت است. مصرف کنندگان به شفافیت احترام می گذارند و هر فرصتی را که می توانند برای دیدن ارزش قبل از خرید به دست آورند، دوست دارند.

 

 

7. در شهرهایی که می خواهید در آن باشید کار کنید

“من بیشتر از آن چیزی که بلد باشم کار دارم”. یکی از رایج‌ترین اعتراض‌های کسب‌وکارهای ساختمانی، یک مشکل منحصربه‌فرد را برای صنعت برجسته می‌کند. کار زیاد، دست کافی نیست. اگر نمی توانید دست های بیشتری به دست آورید، باید سعی کنید دست هایی را که دارید کارآمدتر کنید.

محتوای هدفمندی که  در گوگل پیدا می‌شود ، در یک وب‌سایت خوب می‌تواند به شما کمک کند در مناطق جغرافیایی خاصی که می‌خواهید در آن کار کنید، در مقابل مناطقی که نمی‌خواهید کار کنید. بعد از طراحی سایت شرکت پیمانکاری خود این را با یک ابزار برنامه‌ریزی آنلاین مؤثر ترکیب کنید تا خدمه 5 نفره شما مانند 10 نفر شروع به کار کنند.

 

 

8. کنترل شهرت آنلاین خود

شهرت مهم است، سالها طول می کشد تا ساخته شود و ثانیه ها برای از بین بردنش کافیست. یک وب سایت خوب می تواند به شما کمک کند شهرت کسب و کار خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید و به شما این امکان را می دهد که به جای واکنش به بررسی های منفی خشن، فعال باشید.

طراحی سایت شرکت پیمانکاری همچنین به شما این فرصت را می دهد که بستری داشته باشید که بیشتر از کیفیت کاری که ارائه می کنید صحبت می کند. بیایید با آن روبرو شویم، مشتریان همیشه پذیرای افرادی هستند که خارج از کسب و کار شما در مورد عملکرد عالی شما می بالند، نه اینکه مستقیماً آن را از شما بشنوند.

ابزارهای زیادی وجود دارد که به مشتریان اجازه می‌دهد نظرات خود را بنویسند، شما باید جلوتر از آن باشید و به آن مشتریان اجازه دهید نظرات خود را به گونه‌ای که شما می‌خواهید از آنها باقی بماند، بنویسند.

 

 

9. مشاوران املاک، Angies و دیگر پلتفرم های فهرست بندی تصویر واقعی را ترسیم نمی کنند

این پلتفرم‌ها با ارائه اطلاعات سریع، دقیق و سریع به مصرف‌کننده برای کمک به حل هر مشکلی که می‌خواهند برطرف کنند یا پروژه‌ای که سعی در تکمیل آن دارند، سود می‌برند. تنها کسی که وب سایت شما باید برای او کار کند، خودتان هستید. هنگامی که شما طراحی سایت شرکت پیمانکاری برای کسب و کار خود تکمیل میکنید، بازتاب واقعی ارزش شمارا نشان میدهد ، نه یک الگوی عمومی.

 

 

 

10. اگر رشد نمی کنید، در حال مرگ هستید

وقتی کسب و کار به خوبی پیش می رود آخرین چیزی که مردم به آن فکر می کنند بازاریابی دیجیتال است: نکته اینجاست، بدترین زمان برای انجام هر نوع بازاریابی دیجیتال زمانی است که نیاز دارید. این امر به ویژه در مورد صنعت ساختمان صادق است. به آینده خود لطف کنید، زمانی که کسب و کار در حال رونق است، مقداری از آن پول را در کسب و کار سرمایه گذاری کنید و  برنامه بازاریابی دیجیتال را جدی بگیرید. سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال زمانی که تجارت به خوبی پیش می رود به شما کمک می کند تا زمانی که اقتصاد در حال کند شدن است، تجارت خود را توسعه دهید.

11. رابطه خود را با مشتریان فعلی تقویت کنید

در نهایت، کاری که انجام می‌دهید و روابطی که ایجاد می‌کنید، زیربنای شرکت شما هستند. با ایجاد یک حضور آنلاین قوی، فرصت ها و راه های بیشتری را برای مشتریان وفادار خود باز می کنید تا عشق خود را نشان دهند و در حمایت از شما رشد کنند.

اینها فقط 11 دلیل هستند که چرابازاریابی دیجیتال شما باید  طراحی سایت شرکت پیمانکاری کند، اما این لیست می تواند ادامه داشته باشد. اگر صاحب یک شرکت ساختمانی هستید و هرگز فکر نکرده اید بازاریابی دیجیتال را جدی بگیرید یا از آن استفاده کنید، امیدوارم این نظر شما را تغییر داده باشد.

داشتن نمایندگی مناسب آنلاین مهم است، و با گذشت روزها، اهمیت آن بیشتر خواهد شد. اگر سؤالی دارید یا می خواهید یک  مشاوره رایگان  برای بحث در مورد وضعیت فعلی خود داشته باشید و یا مسیر ، لطفاً  همین امروز با ما تماس بگیرید .

طراحی سایت شرکت پیمانکاری چه مقدار طول میکشد ؟

در پاسخ به این سوال میشود به این مورد اشاره کرد که هرگونه امکانات اضافی به زمان تحویل پروژه میافزاید و در هر پروژه متفاوت است که از یک هفته شروع تا یک ماه هم میرسد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید