طراحی سایت آژانس مسافرتی بیش از پیش مهم است، هر آژانس مسافرتی میتوانست کاملاً آفلاین و به صورت تلفنی و یا مراجعه حضوری کار کند. در حال حاضر، با توسعه روندهای تکنولوژیکی بالا و چشم انداز دیجیتال در حال رشد مداوم، هیچ آژانس گردشگری نمیتواند بدون حضور آنلاین(طراحی سایت) به موفقیت واحدی دست یابد.
احتمالاً به همین دلیل است که اینرنت پر از وب سایتهای مسافرتی است. با این حال، همه آنها خدمات مفید و قابل اعتماد ارائه نمیدهند. آیا میدانید بهترین وب سایتهای گردشگری به بازدیدکنندگان سایت چه میگویند؟ حدس بزن؟
بسیاری از مشاغل به یک وب سایت نیاز دارند. شما یک وب سایت ندارید (یا هنوز یک وب سایت سودمند ندارید) و هنوز نگران این هستید که داشتن یک وب سایت مسافرتی چه مزایایی دارد؟ نگران نباشید در این ۱۰ دلیل برای نیاز آژانس مسافرتی به سایت تمامی این سوالات شما پاسخ داده میشوند.
برای این زمان، ویژگیهای بهترین وبسایتهای مسافرتی را مورد بحث قرار میدهیم و اهمیت آنها را در رشد تجارت گردشگری برجسته میکنیم. در نتیجه با ۱۰ دلیل برای نیاز آژانس مسافرتی به سایت، «چرا» وب سایت آژانس مسافرتی شما را کشف خواهیم کرد.
افزایش اعتبار آژانس مسافرتی
طراحی سایت آژانس مسافرتی حضور آنلاین و اعتبار شرکت شما را بیشتر میکند. امروزه مردم از تحقیق خسته شدهاند. اگر کسی به هر محصول یا خدماتی نیاز دارد، فقط در اینترنت جستجو میکند. اگر این شرکت یک وب سایت داشته باشد، آنها به کشف اینکه آیا خدمات به اندازه کافی خوب است یا خیر ادامه میدهند. در غیر این صورت، آنها فکر میکنند، “شرکت حتی یک وب سایت هم ندارد. پس چرا باید به آنها اعتماد کنم؟ ».
میبینی؟ وب سایت شما چهره کسب و کار شما در دنیای دیجیتال است. این به بازدیدکنندگان شما کمک میکند تا در زمان و انرژی صرفه جویی کنند. در نتیجه آنها به شما اعتماد دارند. در اکثریت قریب به اتفاق آژانسهای تور، ممکن است به دلیل وب سایت خود متمایز شوید.
بسیاری از آژانسهای مسافرتی صرفاً صفحات نمایه را در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی نظیر اینستاگرام و… معرفی میکنند. تصور کنید، یک وب سایت مسافران را راهنمایی میکند و اطمینان حاصل میکند که شما قانونی و شایسته کار با آنها هستید.
طراحی سایت آژانس مسافرتی چرا مهم است؟
مدیریت برند آژانس گردشگری
یک وب سایت به شما این فرصت را میدهد که برند آژانس گردشگری خود را مدیریت کنید و به نحو احسن تصویر سازی کنید و خود را به روشی که ترجیح میدهید به مخاطب معرفی کنید. شما علاوه اشتراک گذاری خدمات خود اطلاعات در مورد تورهای گردشگری و یا معرفی بهترین مکان های مسافرتی را در پلتفرمهای مختلف یا رسانههای اجتماعی اطلاعاتی به اشتراک خواهید گذاشت مسافران میخواهند دریافت کنند. شما یک پورتال کامل دارید که در آن همه چیز درباره برند و خدمات شما است.
و این همه چیز نیست: بازدیدکنندگان در وب سایت گردشگری مشتریان بالقوه شما خواهند بود و شما مشتریان جدید را جذب میکنید و برند خود را شخصی میکنید. نحوه انجام آن را در قسمت بعدی بیابید.
دانش صنعت گردشگری را به اشتراک بگذارید
بهترین سایتهای مسافرتی شامل یک بخش وبلاگ هستند که در آن اطلاعات مورد نیاز مسافران را معرفی میکنند. محتوا ممکن است به اطلاعات مربوط به مکانهای دیدنی، آثار تاریخی و فرهنگی، جاذبههای گردشگری اشاره داشته باشد. ممکن است درباره مکانهای تفریحی، سنتها، غذاهای ملی و بسیاری از نکاتی که دوست دارید در نظر بگیرید و صحبت کنید.
همچنین میتوانید برخی از مقالههای وبلاگ مرتبط با نکات و ترفندهای سفر را درج کنید تا به بازدیدکنندگان خود کمک کنید به راحتی در یک محیط جدید را برای سفر انتخاب کنند. با کمک چنین محتوایی توجه بازدیدکنندگان خود را به خود جلب کرده و علاقه آنها را برمی انگیزید. بر این اساس، آنها تمایل دارند از هر مکان خاص بازدید کنند یا یک غذا یا نوشیدنی ملی منحصر به فرد را امتحان کنند.
اگر اطلاعاتی در رابطه با موزهها، گالریها، نمایشگاهها و سایتهای مشابه به اشتراک میگذارید، مراقب باشید. اطمینان حاصل کنید که کل اطلاعات مربوط به ساعات کاری یا سیستم بلیط ورودی را ارائه کردهاید. اطلاعات مناسب بدهید تا مسافران شما سوال دیگری نداشته باشند.
تاثیر بصری در سایت مسافرتی
اگر به شما بگویم که مردم بیشتر از متون، تصاویر را دوست دارند، رازی را فاش نمیکنیم. محتوای بصری مانند عکسها و فیلمها توجه بیشتری را به خود جلب میکند و معانی را سریعتر از متون منتقل میکند.
تصاویری که در وب سایت تعاملی خود معرفی میکنید، علاقه کاربران شما را برمی انگیزد. آنها میبینند که چقدر مکانهای جذابی را پیشنهاد میکنید و میخواهید از آن بازدید کنید. با این حال، محتوای بصری تأثیر مثبتی بر کیفیت و ظاهر وب سایت شما دارد.
نظرات مشتریان در سایت گردشگری
طراحی سایت آژانس مسافرتی داشتن قسمت نظرات مشتریان است. به سایت رسیدیم یکی دیگر از مزایای بهترین سایتهای مسافرتی، بخش نظرات مشتریان است. مردم به دیگرانی که تجربه کار با یک شرکت را دارند بیشتر از خود شرکت اعتماد دارند. این افراد که قبلا از خدمات شما استفاده کردهاند، نظرات خود را به اشتراک میگذارند و به دیگران توصیه میکنند که امتحان کنند. این نظرات به متقاعد کردن مردم و به دست آوردن مشتریان وفادارتر کمک میکند.
ادغام وب سایتهای بررسی مانند Tripadvisor و همچنین ادغام رسانههای اجتماعی نیز ممکن است برای برند شما مفید باشد. به این ترتیب میتوانید خدمات و محصولات خود را به صورت دیجیتال به اشتراک بگذارید.
رزرو آنلاین
مهم نیست آژانسهای کوچک یا بزرگتر، مدیریت تور یک دشوار است. با این حال، به دلیل سیستم مدیریت رزرو ما، شما فرصتی برای کنترل رزروهای خود دارید. بخش رزرو آنلاین به کاربران شما این امکان را میدهد که از قبل آنلاین رزرو کنند. نیازی نیست با سایر پلتفرمهای رزرو سر و کار داشته باشید، بلکه یک موتور رزرو را در نرمافزار خود بگنجانید که این موارد را ارائه میدهد:
✔ جستجوی تعاملی
✔ فیلترکردن
✔ ویرایش آسان
✔ تقویم رزرو
شبکه فروش بدون حضور فیزیکی در سراسر دنیا
همانطور که گفته میشود: «یک دست دست دیگر را میشویند، هر دو دست صورت را میشویند». یک تجارت مسافرتی با همکاری با سایر شرکتها و خدمات از طریق بستر وب سایت، سطح موفقیت خود را افزایش میدهد. شبکه شرکای مسافرتی به ویژه اگر امیدوارید با آژانسهای مسافرتی خارجی همکاری کنید ضروری است.
تصور کنید که مشتریان یک آژانس تورهای خارجی به یکی از تورهای شما علاقه مند هستند. بنابراین، شبکه شما به پل مشارکت تبدیل میشود. شرکت شریک شما با در نظر گرفتن تقویم در دسترس بودن شما و اطلاعات بیشتر، راه اندازی میکند و دسترسی ایمن به شبکه شما دارد و تورها را برای مشتریان خود رزرو میکند.
در نتیجه، مشتریان بیشتری به دست میآورید و بخشی از درآمد خود را با شرکت شریک تقسیم میکنید. از سوی دیگر، در زمان و انرژی خود صرفه جویی میکنید، زیرا همه چیز به طور خودکار از طریق وب سایت شما انجام میشود و نه پرسش از ایمیلها و ورود دستی.
در دسترس بودن
وب سایتهای مسافرتی برتر ممکن است به عنوان پلتفرمهای بازاریابی برای آژانسهای تور در نظر گرفته شوند. این مکانی است که خدمات خود را ارائه میدهید و بازدیدکنندگان خود را از طریق محتوای هیجان انگیز جذب میکنید.
طراحی وب سایت مسافرتی شما باید واکنش گرا، کاربرپسند و استفاده از آن بسیار آسان باشد. خدمات پشتیبانی به کاربران این امکان را میدهد که صفحات خود را به روز کنند، به فناوریهای جدید واکنش نشان دهند و تغییرات عملی را بدون پیشینه فناوری اطلاعات ایجاد کنند.
چنین پلتفرمهایی دسترسی آسان را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند. آنها با تمام اطلاعات مورد نیاز آشنا میشوند و بهترین مقصد خود را انتخاب میکنند. با این حال، آنها یک فرم تماس با کاربری آسان یا یک آدرس ایمیل برای ارتباط با شما پیدا میکنند.
پیشبرد افزایش فروش به کمک طراحی سایت مسافرتی
بهترین وب سایتهای آژانسهای مسافرتی منبع عالی اطلاعات برای مسافران هستند. محتوای قابل اعتماد شما ممکن است برای بازدیدکنندگان وب سایت آژانس مسافرتی شما انگیزهای باشد. مهمترین مزیت یک وب سایت مسافرتی این است که به شما فرصتی میدهد تا بستههای تور را ارائه دهید و آنها را از پلتفرم خود بفروشید.
به دلیل داشتن یک وب سایت آسان برای مدیریت، میتوانید بستههای تور را پست، مدیریت و منتشر کنید. با کمک یک وب سایت بهینه شده برای سئو، شما به مخاطبان گستردهتری دسترسی پیدا میکنید و بستههای خود را به بازار گستردهتری معرفی میکنید.
تعداد بازدیدکنندگان شما بیشتر است. درصد فروش بیشتر است.
رشد کسب و کار
و آخرین دلیل از 10 دلیل برای نیاز آژانس مسافرتی به سایت شما تصور کنید یک وب سایت برای خدمات تور و سفر خود دارید. شما:
✔ قابل اعتماد هستند،
✔ با محتوای جذاب خود افراد را جذب می کنند،
✔ به مسافران کمک می کنند تا با کمترین تلاش ممکن گزینه مناسب خود را پیدا کنند،
✔ در دسترس هستند.
