توییتر 10 نکته کامل راهنمای استفاده

توییتر در دنیای رسانه های اجتماعی بی نظیر است. فید بلادرنگ آن چیزی است که توییتر را برای مکالمه با میلیون‌ها مخاطب ایده‌آل می‌کند، زیرا بحث‌های دائمی درباره فرهنگ، سیاست، سرگرمی و مسائل اجتماعی وجود دارد.

برای برندها، مکانی برای گفتگوهای معنادار و تبلیغ کمپین ها است. برای بازاریابان، از طریق عملکرد هشتگ محبوب توییتر خود، پتانسیل ترند را برای مخاطبان بسیار درگیر فراهم می کند .

اما مشکل این است که بسیاری از بازاریابان کاملاً مطمئن نیستند که توییتر در ترکیب کانال های رسانه های اجتماعی خود کجا قرار دارد . ماهیت بلادرنگ آن نقطه قوت و همچنین ضعف آن است و بسیاری از برندها برای استفاده موفق از آن به عنوان یک کانال پولی تلاش می کنند.

در این وبلاگ، نگاه خواهیم کرد که چگونه بازاریابان می توانند از توییتر به طور موثر برای کمپین های تجاری خود – ارگانیک و پولی – استفاده کنند. بعلاوه، ما با نگاهی به برخی از بهترین کمپین های توییتر موجود در جهان، به شما الهام خواهیم داد.    

چقدر محبوب است؟

توییتر یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب با ۲۰۶ میلیون کاربر فعال روزانه در سراسر جهان است. کشورهایی که بیشتر از این شبکه استفاده می کنند، ایالات متحده، ژاپن و هند هستند.

سال 2021 سال موفقیت آمیزی برای این کانال بود زیرا درآمد آن با رشد 74 درصدی به 1.19 میلیارد دلار رسید . کاربران نیز تنها در 12 ماه 11 درصد رشد کردند. در سال 2022، تحلیلگران وال استریت تخمین می زنند که درآمد توییتر 20 درصد افزایش می یابد.

دلیل رشد چیست؟ به عنوان یک شبکه معتبر برای به اشتراک گذاشتن نظرات در نظر گرفته می شود و ماهیت آن در زمان واقعی اخبار فوری را امکان پذیر می کند. در واقع، تحقیقات پیو دریافت که یک سوم از بزرگسالان ایالات متحده می گویند که این پلتفرم به آنها کمک کرده تا از نظر سیاسی بیشتر درگیر شوند در حالی که تقریباً نیمی از آنها رویدادهای جهان را بهتر درک می کنند. 

همچنین تغییراتی در طراحی مانند به‌روزرسانی‌های رنگ و تایپوگرافی و کنتراست رنگی بیشتر دکمه‌ها، پیوندها، فوکوس ایجاد کرده است که استفاده و خواندن محتوای توییتر را آسان‌تر می‌کند.

برای درک بهتر شبکه، اصطلاحات کلیدی منحصر به فرد توییتر را بررسی کنید.

چه کسی مالک توییتر است؟

توییتر در سال 2006 توسط جک دورسی و زمانی که او به عنوان بخشی از یک تیم در شرکت پادکست Odeo کار می کرد راه اندازی شد. دورسی دو بار از سال 2006 تا 2008 و بار دیگر از سال 2015 تا 2021 مدیر عامل توییتر شد.

در سال 2013 شرکت سهامی عام شد و ارزش آن 31 میلیارد دلار بود. از آن زمان به بعد رشد کرده و به یکی از پربازدیدترین سایت های جهان تبدیل شده است.

یک خبر شوکه کننده در آوریل 2022 نشان داد که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس به یک معامله خرید 44 میلیارد دلاری برای توییتر دست یافته اند. هدف او از شبکه این است که پتانسیل خود را به عنوان یک پلت فرم برای “آزادی بیان” باز کند. او همچنین می خواهد ویژگی ها را بهبود بخشد، هرزنامه ها را کاهش دهد و شفافیت را افزایش دهد.

این خبر خرید باعث جنجال جهانی شده و بسیاری از کاربران بلافاصله با تعهد به بستن حساب های توییتر خود پاسخ دادند. دغدغه های آنها؟ بسیاری از طرفداران توییتر به‌عنوان یک «مطلق آزادی بیان» نگران هستند که این امر منجر به افزایش اطلاعات نادرست، سوء استفاده و سخنان نفرت‌انگیز شود.

تنها زمان نشان خواهد داد که این خرید چگونه توییتر را متحول خواهد کرد…

توییتر برای چیست و به چی معروف است؟

جدای از اعلامیه اخیر خرید ماسک، توییتر به خاطر اخبار، اخبار و اخبار بیشتر معروف است!

به دلیل دسترسی به اخبار فوری مورد علاقه کاربران است. همچنین پلتفرمی است که مکالمات بی‌درنگ را امکان‌پذیر می‌کند و به شخصیت‌های معروف، تأثیرگذاران و شخصیت‌های سیاسی دسترسی می‌دهد.

به عنوان مثال، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا ، بزرگترین حساب توییتر را با 131 میلیون دنبال کننده دارد.

هشتگ ها جزء جدانشدنی توییتر هستند. آنها به کاربران اجازه می دهند محتوای مرتبط را به سرعت پیدا کنند و توییتر هشتگ های «پرطرفدار» را در زمان واقعی ارائه می دهد. 

چه کسی از توییتر استفاده می کند؟

طبق آمار Statista ، توییتر با 38 درصد در بین گروه سنی 25 تا 34 سال محبوب ترین است و پس از آن افراد 35 تا 49 ساله با 20 درصد قرار دارند . از نظر جنسیت، مردان بیشتری با 62 درصد در مقایسه با 38 درصد زنان از شبکه استفاده می کنند.

جالب اینجاست که کاربران توییتر تحصیلات بالایی دارند (42 درصد تا لیسانس) و درآمد بالایی دارند و 9 درصد بیشتر از میانگین آمریکایی ها درآمد دارند.

همچنین لیستی از افراد مشهور و اینفلوئنسرها را به عنوان طرفداران خود به حساب می آورد. جاستین بیبر، لیدی گاگا، کریستیانو رونالدو و نخست وزیر کنونی هند نارندرا مودی در ده حساب برتر آن قرار دارند. به علاوه فراموش کردن حضور دونالد ترامپ در توییتر تا زمانی که در سال 2021 به دلیل تحریک خشونت به حالت تعلیق درآمد، دشوار است.

توییتر برای چه مواردی استفاده می شود؟

کاربردهای مختلفی برای بازاریابان، روزنامه نگاران، کارشناسان روابط عمومی، برندها و افراد دارد.

بازاریابان می‌توانند از آن برای شروع مکالمات و درگیر کردن کاربران در کنار استفاده از آن برای رسیدگی به شکایات یا پرس و جوها در زمان واقعی استفاده کنند – در واقع از آن به عنوان یک کانال مشتری اجتماعی استفاده می‌کنند . آنها همچنین می توانند از آن برای شخصیت دادن به برند خود استفاده کنند ، زیرا این پلتفرمی است که برای طنز عالی است و فرصتی برای اشتراک گذاری مجدد پست های کاربر برای افزایش دسترسی و افزایش تعامل فراهم می کند.

صنعت رسانه به طور موثر از آن برای گزارش اخبار با سرعت سرسام آور استفاده می کند (اگرچه گاهی اوقات کاربران توییتر سریعتر از رسانه های خبری سنتی هستند). مانند مورد سقوط US Airways در سال 2009. جانیس کرومز قبل از اینکه رسانه ها از آن مطلع شوند عکسی از این حادثه در رودخانه هادسون منتشر کرد و ناخودآگاه آنها را زیر گرفت.

توییتر می تواند به طور موثر توسط تیم های برندسازی و روابط عمومی برای ارسال اطلاعیه ها یا عرضه محصولات مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان یک پلتفرم، برای شبکه سازی بسیار موثر است و رقبا و همکاران بالقوه را به راحتی پیدا می کند. همانطور که نام تجاری اجتماعی اهمیت بیشتری پیدا می کند ، توییتر راهی برای ایجاد آگاهی از برند و جلوگیری از بحران رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.

زیبایی توییتر برای افراد در این است که می توانند فید خود را با استفاده از الگوریتم منحصر به فرد خود مطابق با علایق خود تنظیم کنند. برای مثال، اگر نویسندگان یا ناشران زیادی را دنبال می‌کنید، این احتمال وجود دارد که اکثر پست‌ها در فید توییتر شما روی آن منطقه متمرکز شوند. این بدان معناست که افراد به محتوای مورد نظر خود دست پیدا می کنند.

بنابراین توییتر برای بسیاری از بخش ها برای تشویق تعامل عالی است. به طور معمول، محتوایی که در توییتر عملکرد خوبی دارد شامل موارد زیر است:

  • نظرسنجی ها یا سوالات – نظرسنجی های توییتر بسیار محبوب هستند و می توانند برای برندها عالی باشند تا مخاطبان خود را احساس کنند یا فقط یک سوال ارسال کنند و بازخورد را ببینند.
  • اخبار صنعت – این یک مکان عالی برای به اشتراک گذاشتن اخبار در مورد صنعت شما یا باز کردن یک بحث در مورد یک روند یا توسعه جدید است – فقط فکر کنید تعداد توییت های اعلامیه روندهای بازاریابی دیجیتال وجود دارد!
  • اطلاعیه های شرکت – چه محصول جدید باشد یا یک استخدام ارشد جدید در شرکت، پین کردن یک توییت به این معنی است که در صورت بازدید از صفحه شما، همه آن را خواهند دید.
  • گیف‌ها و میم‌ها – اینها موارد اصلی در توییتر هستند و تمایل زیادی به مشارکت دارند. توییتر بانکی از گیف‌های آماده برای استفاده دارد که می‌توانید با کلمه کلیدی جستجو کنید در حالی که میم‌ها می‌توانند محتوای شما را در فید مورد توجه قرار دهند.
  • تصاویر – کاربران تصاویر را 361٪ بیشتر از محتوای ویدیویی توییت می کنند، بنابراین مطمئن شوید که تصاویر چشم نواز در ترکیب محتوای شما قرار دارند.
  • وبلاگ ها – محتوای وبلاگ در توییتر به خوبی انجام می شود، اما مطمئن شوید که از یک تصویر چشم نواز و توضیحات کوتاه برای دریافت کلیک استفاده می کنید. اگر به دنبال افزایش تولید وبلاگ خود هستید ، برخی از ابزارها و الگوهای مفید وبلاگ را بررسی کنید.
  • رویدادها – می‌توانید رویداد خود را از قبل برای جلب علاقه تبلیغ کنید، اما با ایجاد یک هشتگ، می‌توانید شرکت‌کنندگان را نیز تشویق کنید که به صورت زنده توییت کنند تا تعامل ایجاد کنند.  
  • رقابت‌ها یا پیشنهادات – به دلیل فوری بودن توییتر، فروش فلش و نسخه‌های محدود می‌تواند به خوبی انجام شود و رقابت‌ها می‌توانند فالوورهای جدیدی جذب کنند.

توییتر چگونه کار می کند؟

استفاده از توییتر به عنوان یک شبکه رسانه اجتماعی بسیار آسان است. برای شروع، فقط باید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و یک نام یا دسته انتخاب کنید.

با تعداد بسیار زیادی از کاربران در شبکه، پیدا کردن نام مناسب ممکن است کمی خلاقیت لازم باشد. اگر دستور ایده‌آل شما گرفته شده است، به یک کلمه کلیدی، یک نسخه کوتاه از نام شرکت خود فکر کنید یا یک زیرخط اضافه کنید. هر آنچه را که انتخاب می کنید، آن را آسان و به یاد ماندنی کنید.   

پس از آن، شما آماده شروع توییت هستید. توییتر چند گزینه برای ایجاد توییت ارائه می دهد، از متن گرفته تا گیف، عکس یا نظرسنجی. همچنین می توانید یک توییت را برنامه ریزی کنید و مکان ها را تگ کنید.

پیمایش توییتر نیز آسان است. برای مشاهده موضوعات یا اخبار پرطرفدار در زمینه‌های موضوعی مانند سرگرمی یا ورزش، می‌توانید به «کاوش» بروید.

با قرار دادن نام یا نام تجاری در کادر جستجو می توانید افراد را در توییتر پیدا کنید. همچنین فیلترهای جستجو در زیر افراد و مکان در سمت راست وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه “دنبال کردن” کلیک کنید تا شروع به دریافت توییت های آنها شود.

برای افزایش تعامل، می‌توانید توییت شخصی را بازتوییت کنید، پاسخ دهید، لایک کنید یا به اشتراک بگذارید. اگر شما برندی هستید که به دنبال ایجاد تعامل در بین کاربران خود هستید، ریتوییت ها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوای افراد دیگر و ایجاد یک بحث یا دریافت بازخورد از آن کاربر خاص و دنبال کنندگان آنها است.

یک ویژگی جدید Twitter Spaces است که ممکن است در تلاش برای رقابت با اپلیکیشن صوتی Clubhouse باشد. این عملکرد برای محتوای صوتی است و به شما امکان می دهد در یک فضای مورد علاقه میزبانی کنید، گوش دهید یا صحبت کنید و همچنین می توانید زیرنویس ها را فعال کنید.

با قرار دادن نام یا نام تجاری در کادر جستجو می توانید افراد را در توییتر پیدا کنید. همچنین فیلترهای جستجو در زیر افراد و مکان در سمت راست وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه “دنبال کردن” کلیک کنید تا شروع به دریافت توییت های آنها شود.

برای افزایش تعامل، می‌توانید توییت شخصی را بازتوییت کنید، پاسخ دهید، لایک کنید یا به اشتراک بگذارید. اگر شما برندی هستید که به دنبال ایجاد تعامل در بین کاربران خود هستید، ریتوییت ها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوای افراد دیگر و ایجاد یک بحث یا دریافت بازخورد از آن کاربر خاص و دنبال کنندگان آنها است.

یک ویژگی جدید Twitter Spaces است که ممکن است در تلاش برای رقابت با اپلیکیشن صوتی Clubhouse باشد. این عملکرد برای محتوای صوتی است و به شما امکان می دهد در یک فضای مورد علاقه میزبانی کنید، گوش دهید یا صحبت کنید و همچنین می توانید زیرنویس ها را فعال کنید.

نکته کلیدی توییتر این است که فرمت های محتوای خود را با هم ترکیب کنید و با مخاطبان خود صحبت کنید. توییتر به عنوان یک پلتفرم، برای اینکه واقعاً مؤثر باشد، نیاز به ارتباط دو طرفه دارد.

تویتر چه کمکی به بازاریابان می توانند برای تجارت کند؟

توییتر می تواند برای برندها مفید باشد تا آگاهی و تعامل برند را افزایش دهد. مانند هر شبکه رسانه اجتماعی، شما باید شخصیت های خریدار خود را بشناسید و محتوای جالب و مرتبط ایجاد کنید.

بازاریابی ارگانیک در توییتر

از دیدگاه ارگانیک، فضای زیادی برای بازاریابی در توییتر وجود دارد. یک مکان خوب برای شروع، ایجاد لیست هایی است که به شما کمک می کند محتوایی را که در فید توییتر خود می بینید تقسیم بندی کنید.

به عنوان مثال، فهرستی از رهبران صنعت یا رقبا یا محصول یا خدمات خاصی که شرکت شما به آن علاقه دارد ایجاد کنید. همچنین می‌توانید در فهرست‌های حساب‌های دیگر مشترک شوید، بنابراین فقط در فهرست آنها در صفحه نمایه آنها مشترک شوید.

کلمات کلیدی و هشتگ ها در دسته بندی محتوای شما مفید هستند تا کاربران بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند. برای یافتن هشتگ های مناسب زمان بگذارید و مطمئن شوید که هشتگ هایی را انتخاب می کنید که مرتبط با صنعت یا جایگاه شما هستند.

نظرسنجی ها برای تعامل و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان عالی هستند. نظرسنجی ها را در استراتژی محتوای توییتر خود ادغام کنید تا تعامل ایجاد کنید و نشان دهید که به نظرات دنبال کنندگان خود اهمیت می دهید. مطمئن شوید که پست های کاربرانی را که نام تجاری یا هشتگ شما و ذکر رسانه ها را ذکر می کنند را نیز به اشتراک بگذارید. 

شما همچنین می توانید هشتگ های مارک دار ایجاد کنید که کاربران می توانند هنگام توییت کردن در مورد شرکت شما یا ایجاد هشتگ های منحصر به فرد برای راه اندازی محصول یا رویداد استفاده کنند. با هشتگ در پست های خود غافل نشوید، یکی دو مورد کافی است. ابزارهای تحقیق هشتگ عالی وجود دارد که به شما کمک می کند.

بازاریابی پولی در توییتر

اگر می‌خواهید مسیر پولی را دنبال کنید، از توییتر می‌توان برای ایجاد تعامل برای کمپین‌ها استفاده کرد ( اگر به کمک نیاز دارید تا در مورد آن فکر کنید، راهنمای تبلیغات توییتر ما را بررسی کنید).

شما می توانید به طور موثر بر روی پلت فرم تبلیغاتی هدف قرار دهید و داشبورد به شما امکان می دهد معیارهایی مانند نمایش ها، نرخ های تعامل، هزینه به ازای هر نتیجه و نتایج را که اقداماتی مانند ترافیک وب تعیین می کنید را ردیابی کنید. همچنین یک شبکه موثر برای تیم های فروش و فروش دیجیتال است زیرا بسیاری از شرکت ها از طریق توییتر مشتری جذب کرده اند.

اگر جزئیات بیشتری می خواهید  ، راهنمای مفیدی در مورد نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل توییتر داریم.

فرمت های تبلیغاتی که می توانید در توییتر استفاده کنید عبارتند از:

  • تبلیغات تبلیغاتی – اینها می توانند تصاویر، ویدیوها، چرخ فلک ها، لحظات یا تبلیغات متنی باشند (اینها شبیه یک توییت معمولی هستند، اما در پایین عبارت «تبلیغ شده» وجود دارد)
  • تبلیغات فالوور – این قالب به افزایش دید کمک می کند و می تواند برای تبلیغ یک حساب کاربری به یک پایگاه کاربر هدفمند استفاده شود
  • توییتر تقویت می شود – می توانید محتوای خود را با ویدیوهای ممتاز ناشران مربوطه به دو روش تراز کنید: پیش از پخش یا حمایت مالی
  • تصاحب توییتر – این گزینه به برند شما اجازه می‌دهد تا جدول‌های زمانی یا روندهایی را که محتوای شما را در اولویت قرار می‌دهند کنترل کند
  • Twitter Live – این محتوای ویدیویی پخش زنده است که به شما امکان می دهد نام تجاری خود را تبلیغ کنید

از نظر بودجه، هیچ حداقل هزینه ای در توییتر وجود ندارد، بنابراین واقعاً به شما بستگی دارد که می خواهید چه سرمایه گذاری کنید. شما می توانید یک بودجه روزانه یا کلی برای تبلیغات خود تعیین کنید و اگر می خواهید توییتر این کار را برای شما انجام دهد، می توانید پیشنهاد قیمت را نیز به صورت خودکار تنظیم کنید.

استفاده از یک ردیاب کمپین رسانه‌ای پولی را در نظر بگیرید تا از هزینه‌های خود مطلع باشید.

چگونه یک استراتژی بازاریابی توییتر توسعه دهیم

طراحی یک استراتژی توییتر با هر شبکه رسانه اجتماعی دیگر تفاوتی ندارد. شما باید به مخاطب، شخصیت و محتوای خود فکر کنید.

هشتگ ها نه تنها راه مهمی برای جذب محتوای شما هستند، بلکه برای یافتن محتوای شما نیز مفید هستند. بنابراین در مورد هشتگ ها و روندهای تحقیق خود فکر کنید تا ببینید آیا می توانید به طور موثر در پشت یک رویداد فعلی یا داستان پرطرفدار به جک خبری بپردازید. 

شما باید مشارکت و ایجاد جامعه را به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی خود تبدیل کنید. توییتر همین است. مکانی برای افراد برای گفتگو، شروع بحث یا رسیدن به خدمات مشتری. 

از بهترین زمان ها و روزها برای ارسال پست در توییتر آگاه باشید یا سعی کنید زمان های مختلفی را برای یافتن زمان مناسب برای برند خود برنامه ریزی کنید.

از همان ابتدا، اهداف واقع بینانه ای را برای فعالیت ها و کمپین های بازاریابی توییتر خود تعیین کنید. ممکن است مدتی طول بکشد تا فالوورها و جذابیت ها را به دست آورید، بنابراین اهدافی را تعیین کنید که قابل دستیابی هستند. اگر بیش از حد موفق شوید، که حتی بهتر است!  

در مورد بازاریابی در توییتر گزینه های زیادی وجود دارد، بنابراین آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مفید است.

چه برندهایی با موفقیت از توییتر استفاده می کنند؟

برندهای بزرگ و کوچک از توییتر برای تبلیغ و تعامل استفاده می کنند. این یک راه محبوب برای شرکت‌ها برای تعامل با پایگاه مشتریان خود و ارائه یک کانال در دسترس برای ارتباط است.

در اینجا چند نمونه عالی از برندهایی که با موفقیت از توییتر استفاده می کنند آورده شده است.

1. مک دونالد

مک دونالد استاد تبلیغات است و فید توییتر آن پر از شخصیت است. توییت های طنز و تصاویر چشم نواز آن مردم را به خود جذب می کند و با 4.5 میلیون دنبال کننده، واضح است که کار می کند.

با راه‌اندازی محصولات با نسخه محدود، از فوریت توییتر بهره می‌برد. راه اندازی اخیر سُس schezuan آنها یک مثال عالی است و نه تنها در فید آنها به طور منظم با اشاره به “قطعات سُس” مشخص می شود، بلکه یک توییت پین شده و تصویر نمایه آنها نیز هست.

نکته کلیدی: فقط به این دلیل که شما یک برند بزرگ هستید به این معنی نیست که نمی توانید در توییتر خوش بگذرانید. شخصیتی را ایجاد کنید و آن را در پست‌ها ثابت نگه دارید و در مورد رویدادها یا راه‌اندازی‌ها از توییتر به نفع خود استفاده کنید.

2. دیزنی پلاس

با این همه محتوا، جای تعجب نیست که دیزنی پلاس در توییتر حضور قدرتمندی دارد. در سال 2021، به دلیل انبوهی از نمایش‌های جدید و فیلم‌های کلاسیک قدیمی ، بیشترین توییت‌ها را در مورد برند داشتند.

دیزنی با 3.5 میلیون دنبال کننده، تعداد زیادی طرفدار دارد و از توییتر برای ارائه پیش نمایش های پنهانی از فیلم ها، مصاحبه با بازیگران، تصاویر کاتالوگ پشتی خود و اخبار سرگرمی مانند تصاویر فرش قرمز در مراسم گرمی استفاده می کند. به نظر می رسد که کاربران توییتر از جادوی دیزنی سیر نمی شوند.

نکته کلیدی: روی محصول یا خدمات خود تمرکز کنید اما همچنین محتوایی را ارسال کنید که به صنعت شما پیوند دارد و به موقع است. این امر دامنه دسترسی شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تحت نظر کاربرانی قرار بگیرید که ممکن است هرگز با نام تجاری شما برخورد نکرده باشند.

3. جذاب

فکر نمی کنید در مورد دستمال توالت حرف زیادی برای گفتن وجود داشته باشد، اما Charmin موفق می شود به یک محصول خسته کننده شخصیت واقعی ببخشد. فید آن‌ها پر از جناس‌هایی است مانند «حوصله‌اش را ندارم»، «تاج و تخت را بگیر» و «بوی بدی بزرگ».

این برند اخیراً با اعلام یک رونمایی بزرگ در تاریخ 2.22.22 علاقه دنبال کنندگان را برانگیخت. معلوم شد که یک مدفوع غول‌پیکر شناور در بندر نیویورک است که مردم تصاویر و ویدیوهایی را با هشتگ #Charmin2sday در توییتر منتشر می‌کنند که این برند سپس آن را به اشتراک گذاشت.

با نزدیک به 85000 فالوور، Charmin کار خوبی برای جذب کاربران توییتر در مورد یک محصول (که واقعاً در مورد آن صحبت نشده است) انجام می دهد.

نکته کلیدی: فقط به این دلیل که فقط یک محصول یا خدمات دارید، خود را در توییتر محدود نکنید. با فید خود خلاق باشید و سعی کنید محصول خود را به چیزی اصلی یا عجیب مرتبط کنید تا به برجسته شدن آن کمک کنید.

4. پلی استیشن

به عنوان یکی از محبوب ترین حساب های شرکت در توییتر، برند بازی پلی استیشن نزدیک به 25 میلیون دنبال کننده دارد. از توییتر برای تبلیغ بازی‌ها استفاده می‌کند و از طریق فیلم‌های گیم‌پلی و تریلرها راه‌اندازی می‌کند، اما از آن به عنوان کانال خدمات مشتری نیز استفاده می‌کند.

فعال بودن چیزی است که پلی استیشن را در توییتر بسیار موفق می کند زیرا به سوالات و نظرات مشتریان و ارائه توصیه های بازی پاسخ می دهد. همچنین میزبان نظرسنجی‌های انتخابی بازیکنان ماهانه است تا جامعه خود را درگیر کند.

نکته کلیدی: تعامل در توییتر کلیدی است، مردم می خواهند درگیر شوند و نظرات خود را به عنوان دنبال کنندگان برند بپرسند. بنابراین از طریق نظرسنجی به آنها فرصت دهید تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و سؤالاتی را ارسال کنند تا بینشی در مورد یک محصول یا خدمات به دست آورند.

5. نوشیدنی های بی گناه

یک برند کوچک در توییتر در مقایسه با سایر برندهای موجود در این لیست، نوشیدنی‌های Innocent هنوز هم با پست‌های شوخ‌آمیز خود بسیار جذاب است. در حالی که این برند محصولات را در فید خود تبلیغ می کند، عمدتا توییت های محاوره ای در مورد آب و هوا و محتوای عجیب و غریب مانند مترجم سگ بی گناه ارسال می کند.

در ابتدا لحن و شخصیت برند را با خواندن بیوگرافی توییتر خود به عنوان “ما نوشیدنی های سالم می سازیم” تعیین می کند. لطفا یکی بخر تا اخراج نشویم.’

نکته کلیدی: توییتر همه چیز در مورد تبلیغ نیست. می‌توانید با آن سرگرم شوید و دنبال‌کنندگان را با موضوعاتی درگیر کنید که ممکن است در خیابان درباره آنها با کسی چت کنید، مانند وضعیت آب و هوا در بریتانیا یا نحوه صحبت کردن با سگ‌ها!

6. ناسا

ناسا با 55 میلیون دنبال کننده، فالوورهای زیادی در توییتر دارد. فید آن پر از تصاویر و ویدیوهای مربوط به فضا از مصاحبه ها یا بحث های پنل است. همچنین تصاویری از پشت صحنه فضانوردان و داستان های کارمندان ارائه می دهد.

حتی اگر این برندی است که ممکن است به عنوان «تکنیکی» در نظر گرفته شود، ناسا با بیوگرافی که «فضا برای همه وجود دارد» و مکان آن به عنوان «نقطه آبی کمرنگ» می‌خواند، خود را خیلی جدی نمی‌گیرد.

نکته کلیدی: اگر برند شما در صنعتی است که مزیت جدی برای آن دارد، اجازه ندهید که فعالیت رسانه های اجتماعی شما را محدود کند. از هر تصویر یا محتوای ویدیویی که ممکن است مجبور باشید استفاده کنید تا به مردم اجازه دهید نگاهی به پشت پرده بیندازند تا نشان دهند کارها چگونه کار می کنند.

بعدی برای توییتر چیست؟

توییتر اهداف بلندی برای آینده دارد. در سال 2023 اهدافی را برای دو برابر کردن درآمد به 7.5 میلیارد دلار و افزایش به 315 کاربر روزانه تعیین کرده است. پس چگونه قرار است به آن دست یابد؟

تمرکز این شبکه بر جذب و حفظ سازندگان در سال 2022 و پس از آن با ارائه طیف وسیعی از ویژگی های جدید همراه با راه اندازی یک سرویس اشتراک برای کاربران ممتاز به نام Twitter Blue است.

اولین ویژگی جدید «فیلم‌های فوق‌العاده» است که کاربران را قادر می‌سازد تا اشتراک ماهانه محتوای ارزشمند را دریافت کنند. این به سازندگان کمک می کند تا از محتوای توییتر خود درآمد کسب کنند و می تواند برای برندهایی که محتوای اصلی یا تحقیق ایجاد می کنند مفید باشد. 

همچنین ردیابی نحوه عملکرد ویژگی صوتی جدید Twitter Spaces جالب خواهد بود زیرا کاربران می توانند با کاربران و برندهایی با علایق مشابه ارتباط برقرار کنند. 

توییتر همچنین روی پلتفرم خبرنامه Revue سرمایه گذاری کرده است که در پلتفرم ادغام خواهد شد. سایر خریدها عبارتند از Sphere، یک برنامه چت مستقر در بریتانیا برای گسترش ویژگی انجمن خود، و Threader ، برنامه ای که رشته ها را خواناتر می کند.

با همه این فرصت ها در شبکه اجتماعی، توییتر ممکن است به اهداف خود برای سال 2023 برسد.

استاد توییتر شوید

اکنون که می دانید توییتر چقدر می تواند موفق باشد، زمان آن فرا رسیده است که مطمئن شوید دانش و مهارت های لازم برای تسلط بر آن را دارید. دوره بازاریابی رسانه‌های اجتماعی DMI هر پلتفرم از جمله توییتر را پوشش می‌دهد و خدمات اجتماعی به مشتریان، استراتژی اجتماعی، محتوای اجتماعی، تجارت اجتماعی و بازاریابی وابسته را به شما آموزش می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطلب

درخواست مشاوره

نام(Required)
نام کسب و کار(Required)